Ga naar inhoud


[Televisie] TMF Verdwijnt definitief


sattools

Aanbevolen berichten

TMF (The Music Factory) verdwijnt binnenkort geheel van de Nederlandse televisie markt. Nederlands eerste eigen muziekzender zal vanaf 1 september ophouden te bestaan, dat heeft eigenaar MTV dinsdag meegedeeld. In april verdween TMF al van de analoge kabel om plaats te maken voor Kindernet, maar nu verdwijt het kanaal ook digitaal om plaats te maken voor Comedy Central Extra dat oa. vanaf 1 september via Ziggo te zien zal zijn. Voor zover bekend zullen ook de digitale thema kanalen van TMF na 1 september verdwijnen via Ziggo.

 

(Bron: MTV/Brabants Dagblad)

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, schandalig. Eens de enige NEDERLANDSE muziekzender.

Maar toen kwam "MTV" en het "kleintje" werd opgeslokt.

 

Zo is "MTV" al jaren aan de gang.

Als je geen uitgebreid abonnement hebt op MTV, dus alleen het normale MTV kan ontvangen, dan is er op dit "muziek-kanaal" nog maar van weinig muziek sprake.

Zo verging het ook andere zenders, o.a. Viva Duitsland.

Overal series en geouwehoer.

Noem je dan niet Music Television.

Dit kan een les zijn voor bijv. TV Oranje (kijk hier zelf niet naar) en Brava (HD).

Laat dit a.u.b. in NL handen blijven en niet verkwanseld worden aan Amerika en aandeelhouders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erger me inderdaad aan MTV, je ziet uiteindelijk alles voorbij komen behalve hetgeen waar de zender om draait: Muziek

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik er nog even aan toe wil voegen, Als er al muziek is, dan is het weer zéér eenzijdig, praktisch alleen "R & B en Rap.

R &B is ook al niet meer wat het was, ik bedoel de R %B uit de jaren 70. Wat verder nog opvalt, welke muziekzender je ook bekijkt, van Polen tot Rusland en van Italië tot Timboektoe, ze spiegelen zich qua stijl en muziek, altijd aan MTV.

Dit zal wel komen, "omdat alles wat uit Amerika komt retegoed is"?

Kleine uitzonderingen op Astra 2, Bliss en NME zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar raakt de muziekmarkt niet erg verzadigd? Is dat niet de reden dat MTV een andere koers gaat varen? Zit er nog wel iemand te wachten op voorgekauwde muzieklijsten nu ze zelf alles op youtube kunnen vinden?

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hoofdkoers bij MTV is concurrentie opkopen en volstouwen met R&B.

Het is net zoals met bepaalde biermerken, wil je ècht bier, dan ga je naar België. Hoeft het er maar op te lijken, dan neem je H**neken, die heeft ook bijna alles opgekocht en al hun bier moet het zelfde smaken.

Hopelijk blijven ze met hun handen af van die enige Trappisten brouwerij bij Tilburg. Maar nu ben ik even van het thema afgedwaald. Maar het geeft wel aan hoe de "groten" omgaan met de "kleintjes".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: astro iris
Verwijnt TMF Vlaanderen ook? confused


op satelliet hebben we die niet en volgens de twitter van sofie die bij TMF Belgie zit gaat er binnenkort een hele omezwaai gebeuren.
dus wie weet,dat die ook ermee stopt of meer series dan clips.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
Origineel bericht van: astro iris
Verwijnt TMF Vlaanderen ook? confused


op satelliet hebben we die niet en volgens de twitter van sofie die bij TMF Belgie zit gaat er binnenkort een hele omezwaai gebeuren.
dus wie weet,dat die ook ermee stopt of meer series dan clips.


TMF Vlaanderen was volgens mij de eerste Belgische (Vlaamse) zender op de satelliet (W2).
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar niet bij TVV wink

daar word al sinds begin naar gevraagd en ze voegen hem niet toe,maar als het zo doorgaat in belgie met tmf hoeft het ook niet meer.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

TMF Vlaanderen was volgens mij de eerste Belgische (Vlaamse) zender op de satelliet (W2).

 

Niet helemaal, VT4 zat in oktober 1994 gedurende enkele maanden al op de ECS 2F1 .

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
TMF (The Music Factory) verdwijnt binnenkort geheel van de Nederlandse televisie markt.

Ik kan er niet echt treurig om zijn.
MTV mag van mij ook verdwijnen. Bah...wat een rotzooi.
De enigste goede muziek-zender is er gelukkig nog en dat is Deluxe. Geheel kostenloos...niks geen geneuzel met abonnementen en weet ik veel wat.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...