Ga naar inhoud

[Televisie] TMF Verdwijnt definitief

sattools

Aanbevolen berichten

Gelukkig valt er over smaak te twisten met zenders.

Ik had eigenlijk met de overname van TMF al verwacht dat MTV de merknaam TMF snel zou laten verdwijnen.

Vroeger (zo wat klink ik dan oud) keek ik graag naar MTV, toen was het nog echt Music Television. Maar tegenwoordig zend men maar weinig muziek uit. Ik vind het dan wel typisch dat men dus een nieuw MTV kanaal erbij gaat oprichten voor muziek.

Ik denk dat Ray Cokes het wel erg goed heeft samengevat in z'n twitterbericht van 1-8-2011:

Citaat:
To all the TV&Radios stations who asked me to comment on the MTV 30 year anniversary.Yes it was great back then and it is crap nowadays. Ok?

@raycokes

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Beheerder

Back then it was also crap. wink

MTV is gewoon met de tijd meegegaan, waardoor het NU leuk is voor mensen in dezelfde leeftijd als wij destijds waren toen we MTV keken. (Ik keek overigens zelf nauwelijks naar MTV.)

Dat zo'n dinosaurus als Ray Cokes dat niet begrijpt verbaast mij.

Je wordt nu eenmaal ouder en dan verschuift ook je interessegebied en verslechterd je verdraagzaamheid voor herrie wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee andere zenders nog voordat MTV Europe naar Nederland kwam:

wie herinnert ze nog? Music Box bij voorbeeld met o.a. Amanda Redington

Music Box ging later op in Super Channel.

In de eerste jaren nog een samenwerking met de BBC en was er naast de muziek ook nog diverse BBC producties te zien. Later ging deze zender naar een Italiaanse eigenaar, en net voor het faillissement werd de zender overgenomen door NBC en heette toen NBC Super Channel.

en dan die andere: Sky Channel met muziekprogramma's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
dat CDS maar snel komt met Slam TV.
Als ze dit goed aanpakken kunnen groot worden. Ze zijn al goed bezig en op vele plaatsen Analog en digitaal te ontvangen.
CDS loopt nog achter helaas.

het moet wel je smaak zijn
bij fitness staat het soms op en dan wil ik graag wegfietsen, alleen het gaat niet zo :D

voor mij mag liever Deluxe of VH1Classics opstaan, maar helaas zij hebben kabel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in Vlaamse krant Het Nieuwsblad, artikel over VJ Sofie, die niet akkoord gaat met de gang van zaken bij TMF. De directie van MTV heeft haar al op de vingers getikt. MTV wil dat TMF meegaat met zijn tijd van twitterende en chattende jongeren, waar muziek niet echt meer op de eerste plaats komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh hihi nu valt het kwartje

ja sorry m'n geheugen staat in vakantie modus.

Mochten ze op je sportschool digitale tv van UPC ontvangen dan kunnen ze vanaf 1 september VH1 classic voor je opzetten.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen