Outta space Geplaatst: 3 augustus 2011 Delen Geplaatst: 3 augustus 2011 Gelukkig valt er over smaak te twisten met zenders. Ik had eigenlijk met de overname van TMF al verwacht dat MTV de merknaam TMF snel zou laten verdwijnen. Vroeger (zo wat klink ik dan oud) keek ik graag naar MTV, toen was het nog echt Music Television. Maar tegenwoordig zend men maar weinig muziek uit. Ik vind het dan wel typisch dat men dus een nieuw MTV kanaal erbij gaat oprichten voor muziek. Ik denk dat Ray Cokes het wel erg goed heeft samengevat in z'n twitterbericht van 1-8-2011: Citaat: To all the TV&Radios stations who asked me to comment on the MTV 30 year anniversary.Yes it was great back then and it is crap nowadays. Ok? @raycokes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 3 augustus 2011 Beheerder Delen Geplaatst: 3 augustus 2011 Back then it was also crap. MTV is gewoon met de tijd meegegaan, waardoor het NU leuk is voor mensen in dezelfde leeftijd als wij destijds waren toen we MTV keken. (Ik keek overigens zelf nauwelijks naar MTV.) Dat zo'n dinosaurus als Ray Cokes dat niet begrijpt verbaast mij. Je wordt nu eenmaal ouder en dan verschuift ook je interessegebied en verslechterd je verdraagzaamheid voor herrie Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2011 Delen Geplaatst: 3 augustus 2011 raycokes maakte destijds wel machtig mooie muziek programma's voor RTBF met mode, kunst en cultuur als rode draad. dus niks tegen ray nu maakt ie programma's over BIER zo krijgen die TMF kids het ook nog te verduren Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 3 augustus 2011 Delen Geplaatst: 3 augustus 2011 @ outta space, op mtv music is wel muziek te zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amager95 Geplaatst: 3 augustus 2011 Delen Geplaatst: 3 augustus 2011 Twee andere zenders nog voordat MTV Europe naar Nederland kwam: wie herinnert ze nog? Music Box bij voorbeeld met o.a. Amanda Redington Music Box ging later op in Super Channel. In de eerste jaren nog een samenwerking met de BBC en was er naast de muziek ook nog diverse BBC producties te zien. Later ging deze zender naar een Italiaanse eigenaar, en net voor het faillissement werd de zender overgenomen door NBC en heette toen NBC Super Channel. en dan die andere: Sky Channel met muziekprogramma's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guppje29 Geplaatst: 3 augustus 2011 Delen Geplaatst: 3 augustus 2011 dat CDS maar snel komt met Slam TV. Als ze dit goed aanpakken kunnen groot worden. Ze zijn al goed bezig en op vele plaatsen Analog en digitaal te ontvangen. CDS loopt nog achter helaas. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amager95 Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Origineel bericht van: guppje29 dat CDS maar snel komt met Slam TV. Als ze dit goed aanpakken kunnen groot worden. Ze zijn al goed bezig en op vele plaatsen Analog en digitaal te ontvangen. CDS loopt nog achter helaas. het moet wel je smaak zijn bij fitness staat het soms op en dan wil ik graag wegfietsen, alleen het gaat niet zo voor mij mag liever Deluxe of VH1Classics opstaan, maar helaas zij hebben kabel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guppje29 Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Hoezo??? CDS geeft VH1 Classic gewoon door hoor. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeBeek Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Alleen zit CDS niet op de kabel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Vandaag in Vlaamse krant Het Nieuwsblad, artikel over VJ Sofie, die niet akkoord gaat met de gang van zaken bij TMF. De directie van MTV heeft haar al op de vingers getikt. MTV wil dat TMF meegaat met zijn tijd van twitterende en chattende jongeren, waar muziek niet echt meer op de eerste plaats komt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amager95 Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Origineel bericht van: guppje29 Hoezo??? CDS geeft VH1 Classic gewoon door hoor. "zij" slaat op fitness, daar hebben ze alleen kabel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
digitaal kijker Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 als ze er zo over denken zal het snel dalen het kijkcijfer,en tis al nie zo ferm voor tmf. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guppje29 Geplaatst: 4 augustus 2011 Delen Geplaatst: 4 augustus 2011 Ohhh hihi nu valt het kwartje ja sorry m'n geheugen staat in vakantie modus. Mochten ze op je sportschool digitale tv van UPC ontvangen dan kunnen ze vanaf 1 september VH1 classic voor je opzetten. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen