Ga naar inhoud


[Homecast] CD zenders instellen


Gast adelaar11

Aanbevolen berichten

Ik heb een Homecast S3002 en probeer de CD zenders opnieuw in te stellen

Ik wil graag op de kanalen 1 tm x de standaard NL zenders hebben en dan verderop de andere zenders

Volgens de gebruiks aanwijzing zou ik gewoon met fastscan de CD zenders op de door mij gewenste volgorde moeten krijgen, maar dat lukt niet. Nu staan de NL zenders tussen de andere gesorteerd en nu bijv op plaats 1295

IK heb de optie sorteren gezien met de mogelijkheid op netwerk, CAS ed te sorteren maar daar zie ik geen effect van

Hoe moet ik dit nu oplossen

Wie kan mij helpen?

groet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wij hebben een andere Homecast, maar daar moet je in de lijst favorieten/alles, de kanalen in een nieuwe favorietenlijst zetten. Wij kunnen maximaal 100 kanalen in een lijst kwijt, dus wij hebben de nederlandse kanalen in lijst 1, de duitse in lijst 2 etc. Die lijsten kun je wel naar eigen goeddunken indelen en de volgorde bepalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je

 

dat werkt wel, maar oorspronkelijk had ik wel op de eerste 10 plaatsen of zo na de autom afstemming de NL standaard CD kanalen

Het nadeel om via de fav te werken is dat na een verandering bij CD je alles weer moet veranderen

Ik vraag mij dus af of ik iets verkeerd doe en dus wel de zenders op 1 tm 10 krijg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...