Ga naar inhoud


Ik ontvang geen hd kanalen


Gast gjgjhgjgjfytdvhj

Aanbevolen berichten

Gast gjgjhgjgjfytdvhj

Ten eerste ben ik nieuw op deze forum en ik hoop dat ik antwoord krijg op mijn vraag.

 

Ik heb een samsat hd 60 en ik heb bij signaal sterkte 84 % en signaal kwaliteit 74% maar wannneer ik de frequency invoer van de hd kanalen krijg ik ze niet hij vind een aantal rare kanalen maar niet de kanalen die ik zou willen hebben zoals sport 1 live hd sport 1 golf sport 1 tennis film 1.

 

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


het zou prettig zijn om ook te laten weten wat voor schotel en lmb er gebruikt wordt en op welke sat dat signaal binnenkomt, het lijkt mij dat er iets verkeerd in of afgesteld is!net 1,2 en 3 komen van 19.2 kun je die ontvangen , gewoon ! de hd uitzendingen daarvan komen van de 23.5

 

 

groet schapi

 

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom op dit forum, ik ga ervanuit dat er n duolnb gebruikt word , met n enkele ontvang je alleen de 19.2, staat de sked goed (de draai om de lmb onder de juiste hoek te zetten en is de lmb met de 19.2 kant aan de schotel gemonteerd , als de hoek goed staat, dan de config controleren van de ontvanger. ook zou het kunnen dat de andere kant van de lmb op de 19.2 staat.ik dek de 23.5 meestal met iets af om er zeker van te zijn dat dit goed staat.

 

groet Schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gjgjhgjgjfytdvhj

ik kan wel een aantal kanalen zien op 23.5 alleen als ik de hd kanalen opzoek vind ik ze niet daarmee bedoel ik een aantal buitenlandse kanalen zoal cinema 1 hd is

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het signaal wel sterk genoeg van de hd signalen anders heb je n goede kans dat je ontvanger ze niet lockt, zet er n meter tussen en probeer door iets te draaien het signaal omhoog te krijgen. staat de lmb dus wel onder de juiste hoek , zodat het paralel staat met de satetliet die je wilt ontvangen

 

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gjgjhgjgjfytdvhj

sorry maar ik heb hier niet egt verstand van want ik ontvang wel cinema 1 HD en zou je aub het iets beter kunnen uitleggen want ik ben een beginner

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gjgjhgjgjfytdvhj

ik kan wel een aantal kanalen zien op 23.5 alleen als ik de hd kanalen opzoek vind ik ze niet daarmee bedoel ik een aantal buitenlandse kanalen zoal cinema 1 hd is

Volgens mij is jou schotel niet goed afgesteld.

Cinema 1 HD zit bij mij op Hotbird 13.0°E en niet op Astra 23.5°E.

Kan je misschien nog enkele kanalen opnoemen die je op 23.5°E ontvangt om uitsluitsel te geven.

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok als eerste wordcer aangegeven dat ned 1 2 3 goed ontvangen word. de signaalsterkte die verteld wordt is die van de 19.2 of 23.5.

als de lmb in de houder zit met de 19.2 kant dan dient het 23.5 oog een stukje hoger te staan , vandaar die draai (richting klok) ongeveer 10 a 12 graden draaien voor de beste ontvangst

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gjgjhgjgjfytdvhj

is 84% sterkte en 74% kwaliteit genoeg om minstens sport 1 tennis te ontvangen wat geen hd kanaal is. want als ik andere 23.5 kanalen kan bekijken die van het buitenland komen begrijp ik niet waarom ik niks van canaldigitaal kan ontvangen op 23.5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...