holles Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Ik heb een coax aansluiting op diverse kamers. Kan ik via de scartaansluiting van de DM800HD een 2e tv aansluiten via deze coax-kabels zonder draadloze transmitter? Zo ja welke kabels heb ik nodig om van scart naar coax te gaan (of andere oplossing)? Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
vGnp Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Bedoel je een TV Signaal modulator (scart -> coax) of wil je aan de andere kant weer van coax -> scart? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
holles Geplaatst: 3 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2011 Ander kant mag coax blijven. Heb net via Google gezocht op TV signaal modulator maar kan de scart naar coax niet vinden. Heb je een voorbeeldplaatje of een andere naam? Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
vGnp Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Ik had met Google gezocht op scart coax Dan moet je 'm toch wel kunnen vinden. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
mereltje Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 TV Signaal modulator (SCART -> COAX) [350.111] Moet je dit effe googlen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
robkds Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik heb een Marmitek Megavideo 55, werkt prima.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen