Gast Pedro Newbie Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Ik kom op 29, ik hoef maar 15 cm te groeien om weer in het groen te komen
mereltje Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Dat hebben de meeste onder ons te kort voor hun gewicht Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Con,drink je ook melk? Neem dan geen halfvolle,maar volle. En melk in de koffie?Dan volle melk of koffiemelk. Doe er ook een gewoon koekje bij. Volle zuivelproducten zijn natuurlijk goed, maar je moet er wel van houden. Voor mij geen suiker en melk in de koffie.
Alventali Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Ik ben er gelukig net 16 kilo's kwijt. En wil er nog een 10 kilo meer af. 5 is eigenlijk al voldoende. Maar ik wil weer midden in het ideale gweicht vallen. En heb er dus nog 10 nodig. De eerste 16 waren makkelijk te doen voor me. In 8 maanden gedaan. Nu worden de laatste 10 wel een stukje lastiger. Daarvoor zal ik echt wat extra moeite moeten doen. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Eastwood Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 @Con, is je cholesterol wel goed (LDL en HDL en de verhouding daartussen)? Ik heb een te laag cholesterol gehad, en via -toen nog experimenteel- medicijnen is dat omhooggekrikt. Daarmee of daarna ging mijn gewicht ook een kilo of wat omhoog. Geen gerotzooi met veel eten of vet eten; dat hielp allemaal niet. Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
satcat Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Trechter in je keel en dan maar graan storten? Zo doen ze dat toch bij ganzen? Kan nooit slechter zijn dan de voorgaande adviezen.
SnijdeA Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Origineel bericht van: Con Zeg maar aankomen zonder dat je het gevoel krijgt dat je vol zit zodat je door kunt eten. Een grote tegenstelling van alle diëten, wie heeft daar een toegevoegde waarde aan? Doktoren snappen er helemaal niets meer van, afvallen zonder een oorzaak ook na alle bedenkbare onderzoeken. Dus ik zoek naar een voedingsstof(fen) die je, plat gezegd, dik maakt zonder dat daarbij het "hongergevoel" gaat plaatsvinden. Bedoel je niet "zonder dat daarbij het hongergevoel verdwijnt" ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Tonskidutch Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 dik worden er zijn meerdere chemische verbindingen (die lijken op hormonen ) en de algehele stofwisseling en opslag van vetten op bedenkelijke manier wijzigen in het menselijk lichaam. allengs onderkende men bepaalde stoffen in plastic verpakte levensmiddelen plastic zelf is een verzamelwoord van organische verbindingen maar de weekmakers en overige verbindingen daarin besloten zoals ftalaten bedriegen je lichaam en maken je vet dun worden enkel actie en paniek zorgen ervoor dat je een dusdanig snelle stofwisseling hebt... dat je energie verbrand en niet opgeslagen wordt in vetlagen of er is een alcohol danwel insuline probleem (en enkele zeer nare stofwisselingsziekten die men niet wenst te krijgen) het lichaam kunstmatig in paniek toestand brengen heeft echter ook heel veel andere bijverschijnselen. Con wat je nu precies zoekt is nog niet helemaal duidelijk geworden en daarvoor gaat men het best naar de huisarts en/of diëtist ciao Pabadam Yonderboi
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch Con wat je nu precies zoekt is nog niet helemaal duidelijk geworden en daarvoor gaat men het best naar de huisarts en/of diëtist Niet zozeer meer nuttigen, maar meer verspreid over de dag nuttigen schijnt ook te kunnen bewerkstelligen dat er toename in gewicht optreedt.
CrazyMotha Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Mocht je van een toetje houden? Neem 500 ml volle melk 45 gram custard 250 roomboter 250 ml slagroom suiker naar smaak toevoegen. Melk, roomboter met de custard al roerend langzaam aan de kook brengen. Zodra de custard gaat binden de pan van het vuur. Dan de slagroom toevoegen en suiker naar smaak. Dit wordt vooral gebruikt voor mensen die eiwit arm moeten eten maar wel moeten aansterken. Dikmakend nr 1 I'm not a complete idiot, some parts are missing. Dreambox 8000 HD - Vu Duo
fdm Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik kom op een trotse bmi van 30. 110kg voor 1m89. Ik zal me maar inschrijven voor 3 maanden overleven in de wildernis, zeker? Die reporter viel kilo's af omdat hij alleen vis en bosvruchten at. En da's ook niet goed... Het zit soms raar in elkaar: er zijn mensen die niet weten hoe ze moeten afvallen en er zijn mensen die niet weten hoe ze moeten aankomen. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
SingleSlow Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Mijn huisarts had een simpele redenering de één is een Olive en een ander Brutus beide kunnen ze doen wat ze willen de één blijft slank en de ander blijft stevig. Gezond zijn is veel belangrijker dan mager, stevig of te zwaar. SingleSlow
theparasol Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Schildklier probleem Lintworm Stress
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Origineel bericht van: theparasol Schildklier probleem Lintworm Stress Stress kan twee kanten opgaan natuurlijk.
fdm Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Ik ben inderdaad te zwaar, maar ik ben nooit ziek. Werk al 16 jaar bij de zelfde baas en nog geen dag ziekteverlof. De laatste keer dat ik ziek was, was in juli 1996. Toen had ik angina. Sinds dien zelfs geen griep gehad. Wel verkouden, maar daarvoor blijf je niet thuis. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen