Gast tynke Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Ik heb zelf wel goede ervaringen met zwanger worden, 5 kg erbij in 8 maand tijd. Mijn opa moest vroeger ook aankomen, hij moest toen los geklopt ei met suiker eten en niet geklopte slagroom drinken. Tot ze erachter kwamen dat hij coeliakie had. Het schijnt dat je van te weinig slapen ook meer gaat eten. Susses, Tynke
Sjattuh Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Ik heb zelf wel goede ervaringen met zwanger worden, 5 kg erbij in 8 maand tijd. Mijn opa moest vroeger ook aankomen, hij moest toen los geklopt ei met suiker eten en niet geklopte slagroom drinken. Tot ze erachter kwamen dat hij coeliakie had. Het schijnt dat je van te weinig slapen ook meer gaat eten. Susses, Tynke Ik ben ooit 8 kilo in een maand aangekomen. Dat was van vrijgezel naar vaste relatie. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Con Geplaatst: 16 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2011 Het gaat niet over mijzelf maar over mijn vrouw, niet dat dat wat uitmaakt voor de vraagstelling. Zij woog een slordige 10jaar terug nog een dikke 60 kg met een lengte van 1m80. Na diverse onderzoeken oa maag/darm, je kunt het zo gek niet verzinnen is er uiteindelijk geen oplossing gekomen. Nu weegt zij om en nabij 45 kg. Diëtistes wetenhet ook niet meer. Hoewel ze wel speciaal voedsel krijgt brengt dat haar gewicht niet hoger. Vandaar dat ik vroeg of iemand ervaring hiermee had en wellicht een soort voeding/ supplement weet/kent die wél aanzet maar geen vol gevoel geeft. De stempel op het lage gewicht manifesteert zich in lusteloosheid, geen uithoudingsvermogen en dus een constante oververmoeidheid. Terwijl de doktoren geen raad meer weten. Kortom . . . . tobben dus en vandaar mijn vraag. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
vGnp Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Het schijnt dat je van te weinig slapen ook meer gaat eten. Dat beweert althans ook Dr. Nicolai Worm, die ik zojuist op MDR tv zijn Logi-Methode zag uitleggen: http://www.logi-methode.de/ Misschien kun je er wat mee. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen