wavedancer Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Hallo , Ik heb een smartcard gevonden (de orange), zat in een nog in een matrix revolutions cam en in een ontvanger. Hij zat bij een lading afval. Ik moest hem heractiveren en toen had ik beeld op ned 123. Er loopt geen abonnement meer op. Zal dus nog wel geregistreerd staan op iemand's naam. Kan ik hier nog wat mee voor een 2e onvanger. Ik weet namelijk niet wie/waar de eigenaar is i.v.m. een overnameformulier. Of kan ik maar beter een 2e smartcard aanschaffen. Gr. Wavedancer Op de digitale snelweg kun je ook verongelukken
satsean Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Gewoon aanmelden bij canaal digitaal als tweede kaart en er een abo van 1 of 2,50 op afsluiten. Neem aan dat je op een eerste kaart zelf een abo hebt lopen. I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen