wlady Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Ik wil een triax 88cm schotel kopen. Voor een draaibare instlling voor DiSEqC SG-2100A H-H motor Zit daar nu al een lnb bij of moet je die appart kopen. Zoja als je die appart moet kopen welke lnb moet ik dan bestellen
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Als je een draaibaar systeem wilt, dan voldoet elke LNB eigenlijk wel. Er zit in ieder geval geen LNB bij een schotel.
satsean Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Bij een schotel zit normalerwijs nooit een lnb . De keuze van een lnb is afhankelijk van je wensen en je beurs. Elk simpel en goedkoop lnb is om te beginnen goed . I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Inderdaad, maar om dan toch een antwoord te geven op de vraag 'welke LNB', Alps heeft goede LNB's en die 'kosten niet duur'.
Fatfreddy Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Inderdaad, maar om dan toch een antwoord te geven op de vraag 'welke LNB', Alps heeft goede LNB's en die 'kosten niet duur'. 'is niet duur of kosten niet veel'
Sprietje Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Natuurlijk ga je dan voor een uitstekende lnb zoals bijv, de MTI High Line Pro die slechts 10 euro duurder is dan een ordinaire lnb. Het verschil is enorm. Met een gewone lnb heb je in een bepaalde situatie geen ontvangst meer terwijl je met een MTI High Line Pro nog prima ontvangst hebt. Met één aansluiting kost die ongeveer 30 euro.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Natuurlijk FatFreddy, vandaar ook tussen kwootjuz.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Origineel bericht van: Satkijker Natuurlijk ga je dan voor een uitstekende lnb zoals bijv, de MTI High Line Pro die slechts 10 euro duurder is dan een ordinaire lnb. Het verschil is enorm. Met een gewone lnb heb je in een bepaalde situatie geen ontvangst meer terwijl je met een MTI High Line Pro nog prima ontvangst hebt. Met één aansluiting kost die ongeveer 30 euro. Uiteraard, als het budget het toelaat...
Sprietje Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Als die 10 Euro er niet meer van af kunnen, kun je maar beter stoppen met satellietontvangst.
Mr DVB Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Origineel bericht van: wlady Ik wil een Triax 88cm schotel kopen. Voor een draaibare instelling voor DiSEqC SG-2100A H-H motor Zit daar nu al een lnb bij of moet je die apart kopen. Zoja als je die apart moet kopen welke lnb moet ik dan bestellen. Ik heb al járen een Triax 88cm op een H-H rotor en een Inverto Black Ultra lnb. Deze combinatie geeft, bij mij in ieder geval, de beste 'DX' resultaten. Ik ontvang naast alle 'reguliere' satellieten bijvoorbeeld enkele eastbeam transponders van de Turksat op 42 graden oost (zoals 11.054 H) en afhankelijk van het weer zo'n 130 tv kanalen van de Nilesat op 7 graden west. Mijn advies is dus om er een Inverto Black Ultra lnb bij te kopen, en deze kosten in de single uitvoering minder dan € 15,-. LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)
Sprietje Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Een Inverto Black Ultra is een uitstekende lnb maar helaas presteert die in de regen slecht. Daar hebben we inmiddels toch al wel genoeg over gelezen op dit forum. En omdat het hier nogal eens regent, is mijn advies een MTI High Line Pro.
alleyoop Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Origineel bericht van: Satkijker Een Inverto Black Ultra is een uitstekende lnb maar helaas presteert die in de regen slecht. Daar hebben we inmiddels toch al wel genoeg over gelezen op dit forum. Euh, toch een kleine correctie. Lees de postings maar na, de Inverto met regenproblemen is de naaldvormige Multiconnect en niet de Black Ultra.
Gast Togan Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Ben het helemaal eens met je alleyoop . Ook ik, nòòit problemen met regen. Ik ga binnenkort een schotel van 120 cm. plaatsen voor Astra 2, rotor is ter ziele gegaan. Maar de Inverto Black Ultra kan ik daar weer goed gebruiken. Astra 2 is hier het "zwakke broertje". Het is wel een "wonder-LNB", maar door de speciale 2D-footprint, hier helaas geen BBC, ITV, Channel Four en Five. De Inverto..., levert wel goede prestaties voor de andere kanalen van deze Astra positie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen