henrybu Geplaatst: 3 augustus 2011 Geplaatst: 3 augustus 2011 Na een aantal ontvangers overwogen te hebben lees ik veel positiefs over de ET9000. Echter heb ik nog wel een aantal zaken welke ik zeker wil hebben voordat ik tot aanschaf over ga. de dealer verzorgt de firmware zodat alles actueel is en de kaartlezer actief is. Ik ben niet echt een hobby sat kijker, ik wil gewoon een goede ontvanger welke kan opnemen en goed werkt. -werkt de EPG volledig? -Hoeveel opnames kan je maken? -Kan de ET9000 worden benaderd via een netwerk. -zijn er zaken waar ik op moet letten bij deze ontvanger? -Wat is jullie ervaring met deze ontvanger?
Beheerder Michel Geplaatst: 3 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 3 augustus 2011 Begin hier eens, lees dan het forums een rustig door en kijk dan eens hoeveel vragen er nog over blijven. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...h_E#Post1997372 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
LINKEY Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Origineel bericht van: henrybu Na een aantal ontvangers overwogen te hebben lees ik veel positiefs over de ET9000. Echter heb ik nog wel een aantal zaken welke ik zeker wil hebben voordat ik tot aanschaf over ga. de dealer verzorgt de firmware zodat alles actueel is en de kaartlezer actief is. Ik ben niet echt een hobby sat kijker, ik wil gewoon een goede ontvanger welke kan opnemen en goed werkt. -werkt de EPG volledig? -Hoeveel opnames kan je maken? -Kan de ET9000 worden benaderd via een netwerk. -zijn er zaken waar ik op moet letten bij deze ontvanger? -Wat is jullie ervaring met deze ontvanger? -EPG heb je verschillende opties voor. Mediahighway EPG, XML epg dit doe je downloaden via internet zodat je x dagen EPG hebt. Dit alles werkt goed. - Opnames: 7 verschillende kanalen kan je opnemen (HD of SD maakt niet uit) + je kan van 1 van de opnames gelijktijdig een timeshift starten. Tevens kan je een opname of een media content afspelen tijdens de 7 opnames. - Netwerk: Dit kan je gewoon aansluiten op je netwerk en kan je benaderen met telnet, ftp, webinterface applicaties etc. - Zaken op moet letten: Als je wifi netwerk wilt gebruiken dan zou ik eentje pakken met de RTL8192SU chipset. (Voorheen werd voornamelijk RT73 of rt3070 aanbevolen) Batterijen van afstandbediening zou ik meteen al vervangen. Letop bij opnames kan je programma's opnemen van 2 verschillende transponders. Als je (wat niet is want dit is even een voorbeeld) ned1,2,3 wil opnemen en alle drie kanalen bevinden zich op verschillende transponder dan kan je hiervan maar 2 kanalen opnemen. (een transponder heeft +- 8 kanalen) - Ervaring: Elk box heeft nadelen en voordelen. Meningen verschillen heel erg tussen veel gebruikers. ------------------------------------------------------------ De meeste gegevens zijn al lang achterhaalt. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen