usefullaliman Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Beste forum leden, Ik heb deze fan gekocht en in de drambox 8000 ingebouwd en de fancontrol2 pluging gedownload, heb in de pluging ''Fan type'' op 4 pin gezet en ''Fan uit standby op ja,behalve voor opname of hdd'' De rest van de regels heb ik niets aan veranderd. Wat zijn de juiste instellingen die ik moet gebruiken De img die er in zit is newnigma2 v3.2.2 en de harde schijf is 2 terabyte "We ride together, we die together. Bad boys for life."
dagg Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Even op de gele knop Check drukken, ff wachten, de min en max waardes overnemen naar de instellingen daarvoor .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
SnijdeA Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 In hoeverre is deze extra FAN noodzakelijk ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Beheerder Michel Geplaatst: 4 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 4 augustus 2011 Als je DM8000HD gewoon vrij staat, niet noodzakelijk. Staat hij in een (half open) kastje of op andere apparatuur, dan is een ventilator raadzaam, maar de standaard ventilator voorbereiding is uitstekend. Dit is wat mij betreft € 30,00 weg gegooid geld. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 ik heb net die zaak gekocht en ga vet geld verdienen. net als alle anderen investeren wij in schnickschnack = prullaria die lekker goed verkoopt en nooit gegarandeerd wordt binnenkort beurs genoteerd. er is overigens ook al een Titanium Cooling Kit Pro II Eleanor Blancmange
Tonskidutch Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 voor menig oudere pC hebben we natuurlijk ook massa's aan rommel in de aanbieding waarmee je 120% sneller met windows klaar bent iban ................. Eleanor Blancmange
usefullaliman Geplaatst: 4 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2011 @ dagg kijk daar kan ik wat mee,zal de waardes overnemen. @ michel dreambox staat inderdaad in half open kast naast andere apparatuur.,30 euro is inderdaad veel geld,maar dat heb ik niet betaald,deze kostte mij 20 euro. Die Titanium Cooling Kit Pro II die komt dan wel in de dm 8005 hd "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen