Altobelli Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik heb op mijn et 50000 egami v1.2 firmware, nu staat er bij de info dat de egami een blindscan support heeft in de plugins, maar ik kan deze nergens vinden. Weet iemand raad? bvd. Altobelli
Littlesat Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Die kun je als je blindscan geinstalleerd hebt selecteren via het manueel scannen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Altobelli Geplaatst: 4 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2011 Waar kan ik die blindscanoptie vinden. Ik zie deze nergens staan. Altobelli
Littlesat Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Na installatie van de plugin via de manual scan. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Altobelli Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2011 Dat begrijp ik, maar ik kan de blindscanoptie niet vinden. om deze te selecteren via manual scan. Altobelli
Littlesat Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Ik weet het ff niet precies... maar het is geloof ok iets naar beneden en dan links/rechts.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Altobelli Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2011 Ik ga wel even verder kijken. Als ik wat weet, hoor je het wel. Altobelli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen