1pm Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Sinds een paar dagen heb ik een ruis in de tel als iemand me belt Je verstaat de andere kant bijna niet dan tel is van kpn en draadloos , moet zeggen heb ook adsl van kpn en werkt goed dus bekabeling kan het niet liggen. iemand een idee ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Heb je het over bellen over Voip? Internet en bellen in 1 dus?
1pm Geplaatst: 4 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2011 Nee gewone lijn via kpn 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
schapi Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Watnu is Willem je aan het pesten, probeer eens n vaste telefoon op de aansluiting, kan zijn dat de draadloze storing van je modem heeft, dan weet je gelijk waar de fout zit groet Schapi 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 Gewone lijn telefoon en ADSL voor internet dus... Ben je toevallig ook (heftig) aan het downloaden?
1pm Geplaatst: 4 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik heb geen modem ertussen zitten: Vaste lijn loopt naar boven daar zit een zogenaamde blok ertussen die bokkeerd de 06 en 0900 nr's van daaruit gaat ie naar de centrale voor de tel en naar het modem. Maar heb eens ff alles kabels nagekeken alles oke . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
schapi Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 probeer de telefoon eens rechtstreeks op het punt van binnenkomst als dat goed werkt na de centrale en erna op zn vaste punt, dan moet er zeker verschil in de lijn zitten en kan er gecontroleerd worden waar het probleem zit, bij mij was het mn modem , ondanks de aparte lijn. groet schapi 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
1pm Geplaatst: 4 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2011 oke ga het morgen eens proberen trouwens nu doet ie het weer goed . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
1pm Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2011 storing lag bij kpn topic kan gesloten worden 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
rudolfdebeer Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Dit fenomeen komt wel vaker werelwijd voor. Uitzitten tot over. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Terradon Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: rudolfdebeer Dit fenomeen komt wel vaker werelwijd voor. Uitzitten tot over. Ik heb mijn oma altijd wijsgemaakt dat ze goed hard in de hoorn moest blazen, volgens haar werkte dat perfect.........dacht dat dat een 'noordelijk' probleem was maar zie tot mijn schrik dat het dus wereld wijd is Groetjes................
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen