BIG M Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 hoi sinds vandaag vreemd probleem kan nits meer afspelen via de youtube plugin kan naar alles zoeken echter bij opvragen krijg ik de melding sorry video is niet meer beschikbaar. en dat niet allen bij bepaalde video maar bij alle video youtube plugin verwijderd en opnieuw geinstalleerd echter zonder succes iemand die dit probleem ook heeft? "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
wortellica Geplaatst: 4 augustus 2011 Geplaatst: 4 augustus 2011 heb je niet de mytube pluggin geinstalleerd dan
BIG M Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2011 het heeft altijd gewerkt. en ja de mytube pluggin is geinstalleerd anders zou ik niets kunnen zien/zoeken "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
Littlesat Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Google heeft weer eens iets veranderd.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
schapi Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 is hier ook al 4 dagen hetzelfde kan wel de plaatjes zien dus verbinding is er doch video is niet beschikbaar, komt hopenlijk n oplossing voor.dit is op mn dm800hd pvr. groet schapi 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
wortellica Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Er bestaat nog een youtubeplugin, vandaar mijn vraag Origineel bericht van: BIG M het heeft altijd gewerkt. en ja de mytube pluggin is geinstalleerd anders zou ik niets kunnen zien/zoeken
caught Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Er is ondertussen een fix. De oude MyTube eerst verwijderen daarna deze installeren en reboot.
BIG M Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2011 hoe krijg ik deze handmatig geinstalleerd wat zijn de stappn tnx "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
caught Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Origineel bericht van: BIG M hoe krijg ik deze handmatig geinstalleerd wat zijn de stappn tnx De uitgepakte ipk file met DCC in de tmp folder plaatsen en onderstaande tekst in telnet plaatsen - Enter en reboot opkg install -force-overwrite /tmp/enigma2-plugin-extensions-mytube_1.0-20110805-r4_mipsel.ipk
LINKEY Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Als je USB stick hebt 1. Plugin uitpakken op een usb stick zodat de ipk file in de root van de USB stick staat. (dus in geen directory) 2. USB stick plaatsen in de ontvanger 3. Er komt een popup met text "Install Extensions" (Taal kan verschillen) 4. Klik ok op install extensions 5. Klik ok op de gewenste bestand 6. Druk groene knop om te installeren Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
BIG M Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2011 inmiddels gelukt tnx "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
wortellica Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Klasse Origineel bericht van: caught Er is ondertussen een fix. De oude MyTube eerst verwijderen daarna deze installeren en reboot.
Littlesat Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Citaat: De uitgepakte ipk file met DCC in de tmp folder plaatsen DCC, ftp of wat voor een programma's heb je helemaal niet nodig... (in ieder geval bij pli). In de gewone windows explorer (windows-7) vind je onder netwerk je box terug... en gaan met die "banaan"... Inmiddels zit de fix ook in PLi... nu is updaten voldoende. De USB truuk van Linkey is nog handiger Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Thundybirdy Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 De oude My-Tube verwijderd en de nieuwe plugin geinstalleerd. Ik krijg alleen met alle video's "video niet beschikbaar"? Iemand een idee?
sammy100 Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: Thundybirdy De oude My-Tube verwijderd en de nieuwe plugin geinstalleerd. Ik krijg alleen met alle video's "video niet beschikbaar"? Iemand een idee? hier ook het zelfde video niet beschikbaar vu zero altijd met blackhole triax 90 cm Moteck Digipower DiSEqC 1.2h-h motor SG-2100A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen