Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen.

Wie kan mij helpen aan een zenderlist voor Mvision HD400s

Ik ben gisteren aangekomen in Spanje en er zou een digitale ontvanger aanwezig zijn in de vakantiewoning welke ik voor 2½

week gehuurd heb, en we hoefden alleen de canaal digitaal card meenemen en we zouden tv hebben.

Maar jammer genoeg doet de zeer oude philips reciever helemaal niets meer en gaat nog niet eens aan, ik heb hier nu een Mvision Hd400s gekocht en de verkoper zij ik kon de zenderlijst er zo opp zetten via usb als ik hem van internet had afgehaald.

Maar jammer genoeg kan ik helemaal geen zenderlijst vinden

op het hele net ook niet na meer als 4 uren zoeken.

Dus hoop ik dat iemand van jullie mij kan helpen zodat mijn 2 kinder en wij natuurlijk toch nog tv kunnen kijken.

Ik moet de zenderlijst hebben voor canaal digitaal basispakket niet voor HD pakket want die zou anders zijn heb ik gelezen op internet.

Hopelijk kan iemand mij helpen en zal ik het zeker met hem in orde maken als ik weer in NL ben

F.D

Geplaatst:

Waarom niet gewoon een scan van de satelliet? Dan zet jezelf de kanalen die wil kijken vooraan in de lijst. Of je schrijft de nummers op van waar die zender nu staat in de lijst.

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen