Ga naar inhoud

Registratie stop!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in ieder geval blij dat de mogelijkheden worden beken om een radicale registratie stop te voorkomen. Ik zelf ben ook meer een lezer dan iemand die regelmatig postings plaatst. Maar wil wel graag de mogelijk houden om te kunnen vragen en of reageren vie dit board. <P>------------------<BR>

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Wegens omstandigheden zal ik de volgende maanden ook niet zoveel het board kunnen bezoeken (wegens verhuis, minstens 3 maanden wachten op kabelaansluiting). Ik zou het dan ook niet leuk vinden als ik er zou zijn afgegooid omdat ik zogezegt niet actief gebruiker ben op het board. <P>Groetjes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik kan alleen maar zeggen dat ik uiterst tevreden ben met het behaalde resultaat.<BR>Ik zou het jammer vinden als dit board verloren gaat.<P>Ed.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik vind die regel met het niet gebruiken dan maar verwijderen raar, iemand kan toch door omstandigheden niet kunnen posten. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Moment, ik heb alleen mensen met -0- postings die al meer als een maand geregistreerd stonden gewist.<P>Het is dan zeer aannemelijk dat die account nooit meer gebruikt zal worden.<P>Die persoon kan zich dan komend weekend gewoon opnieuw aanmelden, geen probleem.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

Hi Sat4All-gebruikers,<P>Hulde, van alle denkbare oplossingen is er werkelijk een héél goede gekozen..!!<P><P>------------------<BR>Ciau for now &<BR>greetings from Saturn.

Geplaatst:

De schrik sloeg me even om het hart zeg.<BR>Ben je een paar weken druk, met andere dingen en dan blijkt dat er heel wat gebeurd moet zijn op dit board.<BR>D'r zit een hoop jaloezie bij lijkt het.<BR>Ben erg blij dat het board behouden blijft en denk dat de mensen achter het board wel een dikke pluim verdiend hebben!<BR>Bij deze dan.<BR>Voor de rest hoop op veel lees-en kijkplezier<P>Bedankt aan allen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik wil me graag aansluiten bij de mening van de vorige inzender, vooral dat van die pluim!<BR>Ook ik ben een fan die zeer veel komt lezen, maar zeer weinig schrijft, alleen als ik er echt niet uitkom.<BR>Ga zo door!<P>Groetn, Swieberd<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.