Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 Heb laatst een digitale tv kaart gekocht van pinnacle. Kan ik de software veranderen zodat ik ook Nederlandse zenders kan ontvangen? Of bestaat er al ergens software om te loaden???
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 @auga zo ver ik weet heeft de pinnicale card geen aansluiting voor cam dus is er ook geen mogelijkheid om hier mee op dit moment ned. kanalen te ontvangen<P>Flying cat
jws Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Zover ik weet is het wel mogelijk, mits je kabel hebt en als daar c- op zit, om deze te decoderen zoals met luxscript decoder. Nadeel is dan weer===> geen geluid.<P>Ik geloof dat ik meer hierover gelezen heb bij duck
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Ok heb geen aansluiting voor een cam maar ik heb de software uit mekaar gehaald en iedere zender heeft aparte codes die lijken op hex files en volgens mij moet het mogelijk zijn om de codes handmatig in te voeren maar waar???
Aanbevolen berichten