Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: pandora
De sterkte is optimaal (zeer goed 5 blokjes op het pc icoontje)

Doe es een screendumpje hier.
Ik denk dat je de software van de leverancier gebruikt en niet de in windows ingebouwde wifi spullen, die vaak beter werken.

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Sorry, maar een leek zijnde op pc gebied zie ik het niet zitten om veranderingen of aanpassingen te doen in de besturing van mijn pc/internet. eek

Ik denk dat voor mij de beste oplossing is om de "spaarpot" open te breken (pc is toch al zo'n 6j)en een nieuwe pc/laptop aan te schaffen of nog een tijdje op deze manier verder te werken. Ik weet voor jullie mensen is dit kinderspel maar ik zie mij hier niet direct aan te beginnen.

Toch hartelijk dank aan allen die mij bij gestaan hebben met hun raad en adviezen.

Many thnx

Pandora

We are all born wet and naked

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Geplaatst:
Origineel bericht van: pandora
Sorry, maar een leek zijnde op pc gebied zie ik het niet zitten om veranderingen of aanpassingen te doen in de besturing van mijn pc/internet. eek
Ik denk dat voor mij de beste oplossing is om de "spaarpot" open te breken (pc is toch al zo'n 6j)en een nieuwe pc/laptop aan te schaffen of nog een tijdje op deze manier verder te werken. Ik weet voor jullie mensen is dit kinderspel maar ik zie mij hier niet direct aan te beginnen.
Toch hartelijk dank aan allen die mij bij gestaan hebben met hun raad en adviezen.

Many thnx
Pandora

De dingen die worden aangedragen zijn inderdaad geen 6 jarige opleidingen voor nodig, maar kunnen nog steeds lastig zijn voor een leek. Echter zit het probleem meestal niet zo diep dat echt verregaande kennis ook niet nodig is.

Niemand in de buurt die iets meer kennis heeft en ernaar kan/wil kijken?

Daarnaast vermoed ik dat je de PC ook al 6 jaar niet hebt opgeruimd/geherformateerd? Is, afhankelijk van wat je doet geen reden om een nieuwe aan te schaffen, maar 6 jaar is wel al erg oud en 6 jaar lang niet opschonen is hetzelfde als 6 jaar lang geen olie bijvullen in je auto. smile

Als je besluit een nieuwe PC aan te schaffen vraag dan om advies. Open een nieuw draadje en leg uit wat je ermee wilt doen en post de modellen waar je interesse in hebt. Niet de prijzen en/of linkjes naar de verkoop sites want dat is niet toegestaan hier.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Zal ik zeker in gedachte houden.

Bedankt!! smile

Many thnx

Pandora

We are all born wet and naked

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen