ccruz79 Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 ik heb de CA not found err01 op mijn DM800 staan maar heb geen seriele aansluitingen op mijn pc´s om hem te flashen via serieel. Iemand suggesties hoe een DM800 imageloos te maken zodat deze weer boot tot aan het netwerk onderdeel? dank
Henksat Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Origineel bericht van: ccruz79 ik heb de CA not found err01 op mijn DM800 staan maar heb geen seriele aansluitingen op mijn pc´s om hem te flashen via serieel. Mocht ie nog te flashen zijn gaat dat alleen serieel. Maar kan natuurlijk ook met een verlooptje USB to Serial van o.a. Sweex. Het natuurlijk ook een clone zijn (denk ik) en dan mag je hier niet terecht volgens de forumregels. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Littlesat Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Meestal krijg je dit probleem als je een clone box hebt... Maar het kan ook zomaar zijn de de chip die dit controleerd een beetje los zit op het moederboard... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
ccruz79 Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2011 of het een clone is weet ik niet. heb hem van een kennis overgenomen. maar er zijn geen andere manieren behalve serieel als je in de shit zit!?
Henksat Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Origineel bericht van: ccruz79 of het een clone is weet ik niet. Zoek dit eerst maar uit, want dan kan ie in de vuilnisbak. Maak hem maar eens open en kijk of je ergens een speciale sim zit zitten, laat hier maar een horen wat je ziet staan op die sim. Sim lijkt op simkaartje van telefoon Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
schapi Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 op een clone zit glade lak ipv structuur, ander soort en kleur schroeven, koelblok op de cpu, sata aansluiting op n andere plaats en nog n aantal goed herkenbare punten zijn verschillen , dit is zo op google te vinden en bij n echte zit er wat zwarte kit op dat ding wat linksachter op n simkaartje lijkt groet schapi 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
Gerard 76 Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Origineel bericht van: ccruz79 of het een clone is weet ik niet. heb hem van een kennis overgenomen. maar er zijn geen andere manieren behalve serieel als je in de shit zit!? In 99% van de gevallen gebeurt dit bij clones. Ga terug naar de winkel waar die ander 'm gekocht heeft. Hier praten we niet over clones. Staan we dit draadje wel toe dan is het hek van de dam en staat het board binnen de kortste keren vol met leden die deze melding zien. Als je hier duidelijkheid over hebt,en 't is 100% zeker geen clone dan stuur je mij een PM en open ik dit draadje weer.
Aanbevolen berichten