Gast ronald465 Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Kan je een smardcard van canal digitaal zomaar doorverkopen als er geen abonnement meer op zit?
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 ja de kaart is namelijk eigendom wegens de aankoop (zonder services) het abonnement via die kaart is een contract in overleg met de provider (die dat doorverkopen toestaat tot op zekere hoogte) ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Gast ronald465 Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 ok, bedankt en weet je ook of het kaartje nog op naam staat als het abo is verlopen ?
rommelaar Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Ja dat blijft op naam van de oude eigenaar staan tot het word over geschreven. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
topfieldfan Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 dan heb ik ook nog een vraag. wat als je een kaartje doorverkoopt waar nog enkele maanden naar gekeken kan worden? dus dan kan de koper nog enkele maanden kijken en dan gaat het beeld op zwart en dan moet hij het overschrijven of kan dat al eerder? maar dan kan canal digitaal in feite 2 x verdienen aan 1 kaartje, ben benieuwd naar het antwoord.
Gast rubenoww Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 je kan namelijk als je de klantenservice belt om een overname formulier vragen,,, zodra je die dan thuis hebt en vervolgens het kaartje verkoopt, kun je direct de gegevens van de koper invullen dan het formulier opsturen en de kaart staat op de naam van de koper,, als je zelf dus nog wel een abbo hebt bij cd dan kun je op het formulier aangeven dat het pakket ook word overgenomen NB je kan het formulier ook downloaden van de website http://www.canaldigitaal.nl/cddata/brochures/Formulier_CS.SCOVER01.pdf
topfieldfan Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 bedankt voor je antwoord, ik zie nu de opties. ik wil mijn satelliet set verkopen maar ik zit nog een jaar vast aan cd, en als de koper de kaart wil overnemen met die verplichting is het goed.
Gast sloper Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Let op, je kunt wel de kaart laten overnemen maar niet het abonnement, dat blijven ze bij jouw innen.
hendrico Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Sloper dat is dus niet waar overname abbo is het overname formulier abbo niet de kaart , abbo gaat over naar nieuwe en je bent van je abbo af geen afboekingen meer dat zou te gek zijn !!!! opzeg termijn is 1 maand ( niet als je getekend heb voor 1 of 2 jaar ) gr Hendrico Vu+ Duo
DeBeek Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Je moet ook het bericht ervoor even lezen !! De TS zit nog een jaar vast aan zijn Abo,, Dan kan je je kaart wel verkopen maar niet je Abo.. Dat blijven ze innen bij de vorige kaart eigenaar, totdat het jaar om is..
Johan45 Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Dat is niet helemaal juist. Als de nieuwe eigenaar akkoord gaat met de overname van kaart en contract is de oude eigenaar van zijn contract "verlost" . Vult u rustig aan !!!
EBOR Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Hoe zit het met een 2e smartkaart, hier zit niet echt een abbo op wordt die 2,50 dan stopgezet als die ander wel een abbo neemt. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen