Gast azboxhd Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 ik weet niet hoe het bij julli is maar hier is het nootweer... ======================================== johan
SalimRMAF Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Yep, hij is toch on 21.02 ofzo gelanceerd? Niet dat ze de LIVE lancering hebben laten zien :@ Het was alleen maar een 3d animatie! Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
plankie Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 5W kan ik hier helaas niet ontvangen vanwege een huis wat in de weg staat Op 19.2E is wel een signaal te ontvangen op 11.023-H-22000–5/6 maar het beeld blijft zwart, iemand daar wel beeld? VPID 1122, APID 1132, PMT 1112, Serv. 5232. edit: net testbeeld!
meijelsat Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Origineel bericht van: plankie 5W kan ik hier helaas niet ontvangen vanwege een huis wat in de weg staat Op 19.2E is wel een signaal te ontvangen op 11.023-H-22000–5/6 maar het beeld blijft zwart, iemand daar wel beeld? VPID 1122, APID 1132, PMT 1112, Serv. 5232. edit: net testbeeld! Het is nu beeld met testbeeld van Arianespace..... Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Gerard 76 Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Origineel bericht van: azboxhd hier is het nootweer... Deze ga ik inlijsten,geweldig
vGnp Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Origineel bericht van: azboxhd hier is het nootweer... Deze ga ik inlijsten,geweldig Ik had vroeger op de MAVO (jawel, zo oud ben ik) een leraar Frans, die verzamelde dat soort uitspraken. We hadden op school een verplichte leren tas, vanwege de door school verstrekte boeken (boekenfonds) (Ik ben nog steeds een ster in kaften ) Was er eens een meisje dat de boeken bij zich had in een plastic tas. Waar is je leren tas, zei de leraar Frans...? Die was stuk, zei ze. Die is bij de makelaar. vGnp P.S.: En natuurlijk dan nog even een Herman Finkers quote: Origineel bericht van: Herman Finkers Niets zo charmant als een spreuk aan de wand vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
meijelsat Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Het weer in Kourou is nog steeds niet goed wegens veel wind, maar we wachten gewoon af..... Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
plankie Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Laatste weer-checks waren goed, tot de 20-min before launch-check. De teller was tijdens het testbeeld even te zien (23 minuten voor tijd) en toen was deze nog groen. Even later was het ding rood, wat al niet veel goeds voorspelde. Nog ongeveer een uur te gaan voor dit launch-window. 'Temporary hold in the countdown'
Zuppelan Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik gok erop dat 't weer afgelast wordt.
plankie Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik vrees het inderdaad ook.. Heel veel lijkt er niet te gebeuren, behalve dat 't vrij snel erg donker wordt daar.
leo1949 Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Origineel bericht van: plankie Ik vrees het inderdaad ook.. Heel veel lijkt er niet te gebeuren, behalve dat 't vrij snel erg donker wordt daar. Dat het daar snel donker word komt omdat het zowat op de evenaar ligt. Daar heb je een schemering van ca 20 minuten. In het zuiden van Marokko zag ik de zon onder gaan en 20 minuten later was het echt helemaal pikdonker Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
sattools Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 D'r gebeurt nie veul,ik goa noar m'n nest, houdoe! Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen