Nowtv Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Heren klopt het dat er al een aantal dagen geen update beschikbaar is. Als ik deze wil updaten krijg ik de melding dat er 0 pakketten zijn geïnstalleerd of vervangen. Of is er bij mij dan op twee boxen een probleem ?? Open PLi van 24 Juli 2011 Image : Aug 1 2011 17:06:20 Frontprocessor versie : 7
vGnp Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Origineel bericht van: Nowtv Of is er bij mij dan op twee boxen een probleem ?? Nee hoor. OpenPLI is over op 2.1 (jij hebt 2.0) Ik moet ook nog opnieuw flashen. Linkje naar de nieuwe versie (8000): --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Nowtv Geplaatst: 5 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2011 Bedankt, Ik dacht dat bij continu updaten alles mee zou gaan. Maar je moet dus eerst weer een nieuwe flash erin zetten. Dat had ik dus niet verwacht, en is dus de reden. Dan maar een nieuwe flash komende week.
Sat_marc Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 Misschien kijk ik er overheen, maar waar zie ik welke versie ik heb? Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
SIMBAke Geplaatst: 5 augustus 2011 Geplaatst: 5 augustus 2011 ouder dan 24 juli is 2.0 VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Patman Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 bij mij werkt de mytube plugin niet meer...die zal ook wel niet meer werkend komen vermoed ik in OpenPli 2.0 Dus dan nu maar over naar OpenPli 2.1 *altijd spannend* DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Patman Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: Patman bij mij werkt de mytube plugin niet meer...die zal ook wel niet meer werkend komen vermoed ik in OpenPli 2.0 Dus dan nu maar over naar OpenPli 2.1 *altijd spannend* Hoezo spannend? 't is alweer klaar..hoezo eenvoudig en feiloos. Handig idd ook met autobackup en autoinstall :-) Hulde aan het OpenPli team DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
jph Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: Patman Origineel bericht van: Patman bij mij werkt de mytube plugin niet meer...die zal ook wel niet meer werkend komen vermoed ik in OpenPli 2.0 Dus dan nu maar over naar OpenPli 2.1 *altijd spannend* Hoezo spannend? 't is alweer klaar..hoezo eenvoudig en feiloos. Handig idd ook met autobackup en autoinstall :-) Hulde aan het OpenPli team Mag inderdaad gezegd worden. Die autobackup is ver weg het beste wat ik al heb gebruikt op mijn dm. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen