Gast Geplaatst: 26 augustus 2002 Geplaatst: 26 augustus 2002 namens een kennis heb ik een vraag aan jullie, misschien weet iemand een oplossing voor mij. Hij heeft een Humax 5100,een MM Aston 1.05 en een goldcard, de laatste tijd kon hij geen Astra zenders meer ontvangen ( gecodeerd zenders ). Ik heb voor hem geprobeerd via Boris site de EEPROM en de Flash opgehaald en met mijn Mastera II opgewaardeerd maar het luk mij nog steeds niet. Wat moet ik doen ?????
dogeatdog Geplaatst: 26 augustus 2002 Geplaatst: 26 augustus 2002 een file special voor de aston105 zoeken. suc6
Gast Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 de files die ik opgehaald heb is voor de Aston 1.05
Gast Geplaatst: 27 augustus 2002 Geplaatst: 27 augustus 2002 @hyundai Mischien ter info; er is ook een patch te downloaden voor de hummie 5100 , waardoor deze "allcam" wordt (te downloaden bij huts). Werkt met een Irdeto cam. En seca-files van bv koos werken in de astoncam. mvg Allcamjan
Gast Geplaatst: 28 augustus 2002 Geplaatst: 28 augustus 2002 kunt je misschien iets duidelijker zijn ? met de site van huts ? en kan ik de Hummie patchen net zoals bij de Hyundai ( nulmodem kabel ) ?
jeevanhoof Geplaatst: 2 september 2002 Geplaatst: 2 september 2002 ik beb ook een humax 5100 met seca ci-module. ik gebruik de gewone seca files (regio vrij) en heb geen enkel probleem. groetjes dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen