Ga naar inhoud


[DM7025+] Filmnet kanalen niet zichtbaar bij streamen


sat_angel

Aanbevolen berichten

Ik heb een 7025+ en een 8000 in mijn LAN hangen. Nu wil ik op de 7025 films afspelen die op de 8000 staan. Ik heb e.e.a. geshared en dat gaat goed.... alleen..... films opgenomen van de FilmNet 1.2, 1.3 en 1.Action blijven zwart. Soms wel geluid te horen, maar beeld nopes. Nu zijn dat wel kanalen die via DVB-S2 worden uitgezonden. Dit zou toch geen probleem moeten zijn? Of vergis ik me.

 

Ik heb ook wat lopen stoeien met partnerbox. Werkt goed. Alleen de gecodeerde CD zenders blijven zwart, BVN etc gaat wel goed. Heeft de 7025+ een actieve (of LAN gesharede) kaart nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zucht? Een dvb-s ontvanger kan geen dvb-s2 ontvangen... Verder bestaan film1.1-3 allang niet meer op 19.2?

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

okay

de 1.1-3 waren op 19.2 magoe

En 7025+ kan dan ook geen opgenomen dvb-s2 afspelen helaas

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een boel zenders op 23E zijn in MPEG-4 gecodeerd, ook al zijn ze in SD resolution, die kan de 7025 niet afspelen.

 

(overigens, HD resolutie kan de 7025 wel aan, 't zijn de S2 tuner opties en de MPEG4 decoder die ontbreken...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Een boel zenders op 23E zijn in MPEG-4 gecodeerd, ook al zijn ze in SD resolution, die kan de 7025 niet afspelen.


Even voor mijn beeldvorming... is het dan niet een kwestie van een mpeg-4 codering aan de player toe te voegen? Ik kan het wel met vlc afspelen.
Maar misschien denk ik te simpel smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...