Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft er al iemand nieuws over de nieuwe 7020HD?

Ik heb in het voorjaar contact gehad met de fabrikant, zij schreven dat hij in het 3e kwartaal zou worden uitgebracht. Tot nu toe blijft het stil. Heeft er iemand nog info?

Dreambox 7020 & 600

• Reacties 242
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik heb ook al gezocht.

Slecht 1 site zegt: beschikbaar vanaf augustus.

Verder nergens info.

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Geplaatst:
Origineel bericht van: BushWhacker

Slecht 1 site zegt: beschikbaar vanaf augustus.

Wordt er ook een jaartal bij genoemd?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

• Beheerder
Geplaatst:

Ik heb ook uit behoorlijk betrouwbare bron gehoord dat hij ook echt deze of begin volgende maand gaat komen.

We zullen t zien.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ik heb dream gemaild, en kreeg als antwoord:

Dear Sir,

Thank you for your interest in our products.

The DM7020 HD will be launched approximately within this quarter but not before middle of August. A binding release date we can not give you at this time.

We apologise for any inconvenience.

Geplaatst:
Origineel bericht van: tritium
ik heb dream gemaild, en kreeg als antwoord:

Dear Sir,
Thank you for your interest in our products.
The DM7020 HD will be launched approximately within this quarter but not before middle of August. A binding release date we can not give you at this time.
We apologise for any inconvenience.

Dit is ook iets wat de belgische verdeler mij gisteren nog zei.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

En er zijn al winkels die hem 'aanbieden', ofwel een prijs hebben vermeld in de (web-)shop.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tha Great Mac
En er zijn al winkels die hem 'aanbieden', ofwel een prijs hebben vermeld in de (web-)shop.

Yep. EUR 619,-
De prijs is wel in verhouding als je hem vergelijkt met de DM800SE.

Ik vind het wel erg veel geld, vooral als je hem vergelijkt met de concurrentie.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Mjah, veel geld, maar toch zou ik een aanschaf wel overwegen tzt.

Geplaatst:

Dat doe ik ook. Ik hoop dat Michel hem direct gaat testen en als hij kwalitatief net zo goed is als de DM800SE, bestel ik hem direct.

Ik heb in mijn dm7025 2 DVB-C tuners. Zouden deze na drie jaar nog goed genoeg zijn om in de DM7020HD te plaatsen of moet ik direct 2 nieuwe tuners bestellen?

Iemand nog belang bij de tuner DVB-S2 die dan over is......

Geplaatst:
Origineel bericht van: BushWhacker

Dat doe ik ook. Ik hoop dat Michel hem direct gaat testen en als hij kwalitatief net zo goed is als de DM800SE, bestel ik hem direct.

Ik heb in mijn dm7025 2 DVB-C tuners. Zouden deze na drie jaar nog goed genoeg zijn om in de DM7020HD te plaatsen of moet ik direct 2 nieuwe tuners bestellen?

Iemand nog belang bij de tuner DVB-S2 die dan over is......

@Michel:
Is het mogelijk dat er hier ergens op het forum een lijst komt met genuie Dreambox dealers? Nu is het voor mij (en ws ook de overige medesatters) bijna onmogelijk om de `echte` dealers te onderscheiden van de `nep` dealers, zoals blablabla etc.

• Beheerder
Geplaatst:

Dat hangt een beetje van Dream Multiemedia af.

Ik geloof dat ze inmiddels door hebben dat ik die dingen test, en nadat ze dat door hadden kreeg ik plotseling geen antwoord meer smile

Ik heb nog steeds goede hoop dat de Nederlandse distributeur er eentje beschikbaar stelt, want ik ben ook heel erg benieuwd of het een Taiwan ontwerp of een pro-drive ontwerp geworden is.

Na de DM8000 en de DM800SE heb ik echter goede hoop dat het een zeer goed ontwerp zal zijn.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Michel
Dat hangt een beetje van Dream Multiemedia af.

Ik geloof dat ze inmiddels door hebben dat ik die dingen test, en nadat ze dat door hadden kreeg ik plotseling geen antwoord meer smile

Ik heb nog steeds goede hoop dat de Nederlandse distributeur er eentje beschikbaar stelt, want ik ben ook heel erg benieuwd of het een Taiwan ontwerp of een pro-drive ontwerp geworden is.

Na de DM8000 en de DM800SE heb ik echter goede hoop dat het een zeer goed ontwerp zal zijn.

Wie is de distributeur tegenwoordig? Vroegah deed jij het volgens mij.

Als het een goed ontwerp is dan is het zeer slim van hen om hem beschikbaar te stellen, want ik (en ws ook de rest van de forumfreaks) hecht veel waarde aan jouw oordeel.

Ik ben benieuwd.

Gr,
BW

• Beheerder
Geplaatst:

Ze zitten in Eindhoven. De naam mag ik niet noemen, want ze hebben ook een winkel voor particulieren.

Dank je voor het compliment, maar ik test niet alles zelf en er testen altijd minimaal 2 personen.

Goede kans dat ik de 7020 HD zelf ga testen wink

Mvg,

Michel

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

We zullen zien, ik ben erg benieuwd in ieder geval.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...