sjors Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 hallo forumleden, wil ook graag de dreamdoos 7020hd toevoegen aan me 800hd.beeld kwaliteit van de 7020hd is die het zelfde als van de 800hd? ben er wel erg benieuwd naar,michel is hem volgens mij al een paar dagen aan het testen. ben benieuwd of die nog problemen heeft gevonden bij de 7020hd. groetjes sjors
vlaamse Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 oowjee had zwarte blokken op rtl 7 hd word slechter hier. pffff
Beheerder Michel Geplaatst: 28 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 28 oktober 2011 Nergens last van. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
RobbieT Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 @Michel Gewoon even nieuwsgierigheid, heb je nou toch een exemplaar voor review (te leen) gekregen? Of heb je er gewoon zelf één gekocht? CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
sjors Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 hallo Michel, laat eens een klein beetje los michel de beeld kwaliteit is die van de 7020hd super,of zeg je uit jou ervaring alle dreamdozen met hd hebben de zelfde beeld kwaliteit? groetjes sjors
Beheerder Michel Geplaatst: 28 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 28 oktober 2011 @Michel Gewoon even nieuwsgierigheid, heb je nou toch een exemplaar voor review (te leen) gekregen? Of heb je er gewoon zelf één gekocht? De officiele distributeur heeft er een ter beschikking gesteld voor een review. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
vGnp Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 De officiele distributeur heeft er een ter beschikking gesteld voor een review Ga je dan ook de nieuwe Enigma 3.2 dingetjes zoals blindscan testen? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Beheerder Michel Geplaatst: 28 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 28 oktober 2011 hallo Michel,laat eens een klein beetje los michel de beeld kwaliteit is die van de 7020hd super,of zeg je uit jou ervaring alle dreamdozen met hd hebben de zelfde beeld kwaliteit? groetjes sjors Ik zie vooralsnog geen verschil tussen een DM8000, DM800-SE en de DM7020HD. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 28 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 28 oktober 2011 Ga je dan ook de nieuwe Enigma 3.2 dingetjes zoals blindscan testen? vGnp Als jij dat wilt Ik ben niet de enige tester. Dan moet dat voor zondag, want dan gaat hij naar de volgende. Geef dus even heel specifiek door wat ik moet testen Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
vGnp Geplaatst: 28 oktober 2011 Geplaatst: 28 oktober 2011 Ik weet niet welke tuner(s) er af fabriek (nog nergens gelezen) in zit(ten), maar kan me voorstellen dat er mensen geïnteresseerd zijn (waaronder ik) die die blindscan functionaliteit wel interessant vinden. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Beheerder Michel Geplaatst: 29 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 29 oktober 2011 Er zit standaard een DVB-S2 en een DVB-C/T tuner in. Dat staat overigens gewoon op de site van dream. Ik denk dat er echter wel veel winkels zullen zijn die tuners gaan wisselen en zo receivers gaan verkopen waar af winkel 2 DVB-S2 of juist 2 DVB-C/T tuners in zitten. Ik zal de blindscan gaan proberen te testen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
dvbs Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 Wat mij tegenhoudt om nu al de 7020hd te kopen is het feit dat er tamelijk snel rev's uitkomen(bijv. dm8000 zit nu aan 1.3 dacht ik). Daarom volgende vraag: De eigenaars van die eerste dm8000; hebben die een box met heelwat beperkingen of kunnen die nu nog altijd mee? (images/pluginns/....) of maw: zijn we niet gezien als we NU al kopen? Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Beheerder Michel Geplaatst: 29 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 29 oktober 2011 Ik heb 2 DM8000's gehad uit verschillende revisies. Een revisie wordt vaak gemaakt omdat er een bepaald component niet meer leverbaar is. Dat heeft in de meeste gevallen geen invloed op drivers (en dus software) en als het dat wel heeft wordt dat in de driver opgevangen door de revisie (in het bootproces) te herkennen en de juiste code te initiëren. Van die revisies merk jij als gebruiker normaliter dus niets. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 Wat mij tegenhoudt om nu al de 7020hd te kopen is het feit dat er tamelijk snel rev's uitkomen(bijv. dm8000 zit nu aan 1.3 dacht ik). Daarom volgende vraag: De eigenaars van die eerste dm8000; hebben die een box met heelwat beperkingen of kunnen die nu nog altijd mee? (images/pluginns/....) of maw: zijn we niet gezien als we NU al kopen? je mag er van uit gaan dat elke nieuwe receiver met de beste bedoelingen is samengesteld / gebouwd en passende software heeft mee gekregen. dat dan toch nog een en ander "on ondekt" door de beta testers naar voren komt door gebruik OF oneigenlijk gebruik van doorsnee kopers kan altijd. zelf twijfel ik nog un peut wegens andere opties, maar ben ervan overtuigd dat die roem van 7020 met of zonder HD als type aanduiding genoeg twijfels moet hebben vereffend. ik kocht altijd elk model (op 8000 na) en teste die. ciao Bluesette Toots Thielemans
dvbs Geplaatst: 29 oktober 2011 Geplaatst: 29 oktober 2011 Michel, Tonskidutch OK, bedankt! Euhm Tonskidutch, het is de bedoeling om er TV mee te kijken. Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Aanbevolen berichten