Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Dit is de standard levering één DVB-S2 tuner geleverd wordt en een DBV-T/C tuner.

wat is hier nu verkeert aan je weet het van te voren dus als je dat te duur vind koop je hem toch niet :confused:

en als je de zoek functie van google gebruikt zie je dat een lose tuner geen 89 maar 59 euro kost

aangepast door Sigma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

• Reacties 242
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Dit is de standard levering één DVB-S2 tuner geleverd wordt en een DBV-T/C tuner.

wat is hier nu verkeert aan je weet het van te voren dus als je dat te duur vind koop je hem toch niet :confused:

en als je de zoek functie van google gebruikt zie je dat een lose tuner geen 89 maar 59 euro kost

Ik snap je manier van reageren niet zo, en helemaal niet nadat je laatst commentaar had op de wijze waarop anderen naar jou toe reageren.

Het enige wat ik zeg is dat ik het ding dan in verhouding tot de concurrentie wel duur vind worden, als de levering zo is en je de tuner los bij zou moeten kopen.

Maar als er blijkbaar ook leveranciers zijn die wel standaard 2 DVB-S2 tuners leveren dan is dat geen issue.

Is het opeens niet meer toegestaan kritisch te zijn over wat er geleverd wordt en de prijs die eraan hangt?

Dat het ding duurder is dan een VU+ of een Xtrend snap ik.

Daarvoor krijg je beter ontworpen en gebouwde hardware, met een lager energieverbruik en bovenal betaal je mee aan de software ontwikkelaars.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Geplaatst:

Ik snap je manier van reageren niet zo, en helemaal niet nadat je laatst commentaar had op de wijze waarop anderen naar jou toe reageren.

Het enige wat ik zeg is dat ik het ding dan in verhouding tot de concurrentie wel duur vind worden, als de levering zo is en je de tuner los bij zou moeten kopen.

Maar als er blijkbaar ook leveranciers zijn die wel standaard 2 DVB-S2 tuners leveren dan is dat geen issue.

Is het opeens niet meer toegestaan kritisch te zijn over wat er geleverd wordt en de prijs die eraan hangt?

Dat het ding duurder is dan een VU+ of een Xtrend snap ik.

Daarvoor krijg je beter ontworpen en gebouwde hardware, met een lager energieverbruik en bovenal betaal je mee aan de software ontwikkelaars.

Eigenlijk geef je zelf het antwoord al........

B17 :mellow:

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

Wat ik niet begrijp is dat hier op dit forum altijd gezeurd wordt dat Dreambox duur is! (is niet persoonlijk bedoeld)

welk topic je ook leest over Dreambox met een bebaald onderwerp. het draai altijd op een ander onderwerp uit.

ik vind dat zo jammer van dit forum want het word zo moeilijk leesbaar!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Ik heb de 7020HD nu een week en heb er de Newnigma2 v3.2. erop geflast met de dream TV HD skin.

Daarvoor heb ik diverse andere images geprobeerd, zoals PLI, Oozoon en de standaard versie, maar geen van allen werkten (nog niet) goed.

Ik heb vanmorgen alle pakketten van Newnigma2 geupdate naar de laatste versie (3 nov.).

De image info geeft nog wel aan dat deze versie instabiel is, maar ik moet zeggen dat nu alles bij mij draait als een speer.

CCcam werkt nu goed zonder haperingen, de boekettenlijsten worden nu volledig getoond en ik kan nu ook op zowel de S als C/T tuner opnemen.

Hiervoor kreeg ik bij de C/T tuner een foutmelding dat de service naam fout was?

Zoals gezegd heb ik sinds de laatste updates geen foutjes meer kunnen ontdekken en draait alles top.

Geplaatst:

Ik heb één dingetje ontdekt dat niet goed gaat en dat is de ondertiteling bij kanalen zoals Discovery Science, Discovery HD, Animal Planet HD, etc.

De ondertiteling moet ik na elke herstart opnieuw activeren middels de gele knop en verschijnt daarna zo:

post-31277-0-13554700-1320340722_thumb.jpg

Is dit op de één of andere manier aan te passen?

Geplaatst: (aangepast)

De 7020 HD staat hier nu 1 week.

Ben de hele dag met m bezig en aan 't testen. Tot nu toe nog niet goed aan het draaien. Heb alle soorten firmware geprobeerd van origineel, oozoon, experimental, ivcs.

Niets loopt gesmeerd. Heb vnml. problemen met opnemen en afspelen, zowel met de 2 TB interne samsung als met de externe esata 1 TB samsung (die voorheen op de 500HD liep als n tierelier).

Continue vastlopers en/of greenscreens.

Heb m'n 500HD (wat loopt dat dingetje toch gesmeerd) die ik te koop had aangeboden nog maar eventjes geparkeerd. Als dit nog lang zo doorgaat dan vliegt de 7020HD de deur uit en blijft de 500HD netjes staan ! :eek:

....oh ja, de AUDIO-toets van de nieuwe afstandsbediening heeft geen functie ! Om in de audioinstellingen te komen moet je de GELE-toets gebruiken ! :mad:

......ik neem alles terug wat ik hier schreef !!!

De box die ik had, had blijkbaar 'n hardware defekt, bij de winkel omgeruild voor 'n andere en deze loopt werkelijk super !

Firmware waar ik momenteel mee draai is: Newnigma2v3.3 ,super !

aangepast door satfanatic

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Geplaatst:

Wordt de volumeregeling door de skin bepaald of door de image?

Als ik namelijk nu de volume wil verhogen of verlagen hoor ik geen verschil.

Het volume gaat alleen uit als ik het volume helemaal omlaag zet.

Geplaatst:

De fout met de positie met de ondertitels werd veroorzaakt door de skin.

Ik draai nu met de newmigma2-hd skin er daar gaat het wel goed mee. Bij zowel de dreamTV-HD als de reloaded-HD skins krijg ik ondertitels die op een verkeerde positie staan.

Ik heb trouwens ook geprobeerd de ondertitels goed te krijgen met de plugin 2SUB2LANG, maar met alles wat ik ook probeer, zie ik geen verandering in de ondertitels.

Dus deze heb ik mar weer verwijderd.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...