Ga naar inhoud


[Homecast] HomeCast 9000 niet meet te programeren


jiskefet

Aanbevolen berichten

 

Kan plotseling niet meer via EPG of handmatige invoer de recorder in mn ontvanger bedienen , instellen gaat wel maar lijkt wel of het niet wordt opgeslagen , er wordt dus nies opgenomen .

 

Heb geen instellingen veranderd viel mij van de week ineens op .

 

Als ik de opname knop indruk dan wordt er wel opgenomen , iemand een idee ,wat te doen of wat dit kan zijn ?

 

Thx Willem

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier een stukje van de pdf. Ik kan niet spieken, want de onze staat nog bij de maker.

 

Een Bestand decoderen

Als de ontvanger twee handelingen doet op 1 smartcard, dus bijvoorbeeld RTL4 kijken en SBS 6 opnemen dan wordt de opname gecodeerd opgeslagen. Om gecodeerde* opnames automatisch te decoderen heeft de Homecast twee opties. Automatisch decoderen of handmatig decoderen.

1. Automatisch decoderen kan worden geactiveerd via het hoofdmenu. U kunt deze optie vinden onder het submenu opname instellingen. Bij automatisch decoderen zal de ontvanger zelf de gecodeerde opnames decoderen. Dit gebeurt in automatisch in Stand-by mode. 2. Handmatig decoderen gebeurt via het scherm bestandenlijst (File List). Hier staan alle opnames. De gecodeerde opnames(te herkennen aan het $ teken) dienen geselecteerd te worden met de ''mark'' knop (paperclip). Druk vervolgens op de gele toets van u afstandsbediening, en kies voor decoderen.Bevestig uw handeling met JA.

Het decoderen gebeurt in standby mode en het is aangeraden om dit te laten uitvoeren als u klaar bent met tv kijken, Bijv voor dat u gaat slapen. Alle geselecteerde opnames zullen dan in dit voorbeeld de volgende ochtend zijn vervangen door gedecodeerde opnames die altijd af te spelen blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...