Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Hoe krijg ik bij Vodafone iemand aan de lijn, wil geen computer maar iemand spreken. Eerst door een menu, computer, en dat wordt de verbinding verbroken. Ik wil iemand spreken !!!!!
Greatone Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Om te beginnen misschien je vraag stellen op het Vodafone forum * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Waarom zou je je niet vervoegen in de VV winkel?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Ben ik geweest, staat een rij van hier naar ??? En ik moest werken, had dus geen tijd om lang te wachten. Maar heb het inmiddels gevonden Via nummer 1201 krijg je wel iemand aan de lijn.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Origineel bericht van: Henri Aalten Ben ik geweest, staat een rij van hier naar ??? Uh... Tokio? Da's momenteel ook niet het beste oord om aan te sluiten... Maar goed, je hebt het gevonden dus. Mooi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen