Neptunus Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Via ITV van KPN is vanaf 1 augustus Eredivisie Live via 4 HD kanalen te volgen. Je betaalt € 15,- /mnd voor Eredivisie Live op 4 kanalen + 4 HD-kanalen en Eredivisie Live Gemist. CDS blijft maar achterlopen met slechts 2 kanalen waarvan 1 in HD, jammer en ook niet nodig want in tegenstelling tot Digitenne is er voldoende capaciteit. Bron: KPN Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
pdj Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 internet TV is wel wat anders dan digitenne. ik zie nog geen 4 kanalen EL bij digitenne voorbij komen. Amiko 7900 SHD Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB uncommited switch spaun SUR 211 F
harry Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Dat is dan een mooi alternatief voor Canaldigitaal, gezien het gepruts van afgelopen seizoen met live 2. Ook nu is er geen beeld via Canaldigitaal op live 2: prutsers!!
Alfons Verbiest Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik heb via CanalDigitaal geen abo op EredivisieLive. Ik had om 19.45 uur bij het begin van de wedstrijd van Heerenveen tegen NEC juist wel beeld, maar geen geluid.
Annema Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Via Eredivisie Live de 4 internet kanalen voor 99,--. Looptijd 1 jaar. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Neptunus Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2011 Waar het mij hier om gaat is de laksheid en minachting voor de kijker aan te tonen van CDS, ze hadden natuurlijk allang de vier kanalen kunnen hebben maar op de één of andere manier schijnt het ze niet te interesseren en dus bieden ze een gemankeerd pakket. Hetzelfde geldt in iets mindere mate voor de Sport1 zenders. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
rommelaar Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: Neptunus Waar het mij hier om gaat is de laksheid en minachting voor de kijker aan te tonen van CDS, ze hadden natuurlijk allang de vier kanalen kunnen hebben maar op de één of andere manier schijnt het ze niet te interesseren en dus bieden ze een gemankeerd pakket. Hetzelfde geldt in iets mindere mate voor de Sport1 zenders. Weet niet of het direct minachting is.Eredivisie Live heeft al de grootste moeite om het hoofd boven water te houden.Het schijnt nog steeds moeilijk in Nederland om een sportzender rendabel te maken. CD en eredivisie live hebben al moeite om de 2 kanaaltjes aan de man te brengen....(en te zorgen dat er beeld op komt).Kan me dus wel een beetje voorstellen dat ze niet staan te springen om alle 4 de kanalen waar 3/4 van de tijd niets op te doen zal zijn in te gaan stellen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Littlesat Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Citaat: waar 3/4 van de tijd niets op te doen zal zijn in te gaan stellen. Druk dat eens in procenten uit??? dan kom je niet ver!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
rommelaar Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 75% Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
guppje29 Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 5 van de 7 daagen tekst tv is 5x 14,28% = 71,4% 2 dagen waarvan hooguit halve dag uitzenden = 14,28% 71,4 + 14,28 = 85,68% 85,86% Tekst TV in HD en dat dan minimaal 2 kanalen. hoezo verspilling van bandbreedte. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Sjattuh Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Origineel bericht van: guppje29 5 van de 7 daagen tekst tv is 5x 14,28% = 71,4% 2 dagen waarvan hooguit halve dag uitzenden = 14,28% 71,4 + 14,28 = 85,68% 85,86% Tekst TV in HD en dat dan minimaal 2 kanalen. hoezo verspilling van bandbreedte. Daarom was EDL2 ook gedeeld met Hallmark op CD en niet HD. Ik zag trouwens laatst (toevallig...) dat de oude transponder van Penthouse HD EDL1 aan het uitzenden was. Penthouse HD zit op een andere nu. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Neptunus Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2011 Het mag duidelijk zijn dat het verstandig zou zijn kanalen 2 tot en met 4 te delen, daarvoor zijn legio mogelijkheden. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
kwajoep Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Zolang je ze maar niet met elkaar gaat delen Maar zonder gekheid, een half pakket is in mijn ogen geen pakket. Ik kijk dan ook naar EL en sport1 via UPC. Mochten al deze kanalen ooit bij CD komen ga ik UPC opzeggen. Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Erik Slagter Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Marketing... Wat noemen ze HD? Het is vast 720p (downscaled vanaf 1080i, worst of two worlds) in een droevige bitrate. Als ze hadden willen overtuigen hadden ze de specs erbijgezet... DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
-Dennis- Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Origineel bericht van: rommelaar CD en eredivisie live hebben al moeite om de 2 kanaaltjes aan de man te brengen....(en te zorgen dat er beeld op komt).Kan me dus wel een beetje voorstellen dat ze niet staan te springen om alle 4 de kanalen waar 3/4 van de tijd niets op te doen zal zijn in te gaan stellen. Volgens mij valt hier Erdevisielive niets te verwijten, die bieden gewoon de 4 kanalen aan in 1 pakket, ook aan canaldigitaal, die er op zijn beurt voor kiest om er maar 2 door te geven. He zal wel een goede rede hebben waarom er geen 4 kanalen doorgegeven worden, maar het is en blijft jammer, en een gemiste kans. Ik denk dat er relatief veel mensen zouden overstappen naar canaldigitaal/eredivielive (die nu bv schotel en upc hebben) vanwege deze 4 (HD) zenders.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen