Alfons Verbiest Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: Edwin024 En beide SD. Hij is fijn. Ligt satforum er trouwens uit? Ik kan er al anderhalve dag niet op... Inderdaad. Staat op hun site dat het forum er uit ligt tot na het weekend.Forum ligt er uit Bron: SatelliteMagazine Auteur: Pepijn van Rijen Datum: 7 augustus 2011
jimny Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Het sat forum is gehackt en dat dit minimaal tot maandag gaat duren
lelystedeling Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 best wel leuk om te lezen dat jullie allemaal problemen hebben met beeld en/of geluid. Ik ontvang al meer als een jaar lang gratis eredivisie 1 en 2 zonder abbonement en sport1 zonder abbonement. Ik heb een jaar geleden gebeld hierover en dit was het antwoord van canaldigitaal. Meneer bedankt voor het wachten (15min) we hebben alle mogelijkheden bekeken maar deze kanalen staan als niet beschikbaar op uw smartcard. Ook in ons systeem staan de kanalen uit op deze kaart. We houden het erop dat het een fout op de kaart zelf is waar we niks aan kunnen doen, dus geniet gewoon van de kanalen (gratis) aldus canaldigitaal. Zodoende kijk ik dus tot op de dag van vandaag gratis naar sport1 en eredivisielive 1 en 2
Edwin024 Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 ook als het er niet is? knap! Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
lelystedeling Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Origineel bericht van: Edwin024 ook als het er niet is? knap! lol nee dan heb ik een zwart beeld
Gast Bigbro Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Origineel bericht van: toniovH @bigbro op welke friquenzie ik kan nog niets vinden??)-: 12129 vpid 0517 apid 090 Astra 23,5 dvb-QPSK V 5/6
Gast Bigbro Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Origineel bericht van: Edwin024 En deze wedstrijd is dus weer wel HD... Geklooi van Eredivisie Live, helaas. Er zou in ieder geval iets van excuses of zo kunnen komen. Daarvoor heb ik geen HD abbonement. Slecht gedaan.
Edwin024 Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Als men al excuses maakt zijn die, net als alle andere blunders van Canaldigitaal waar evt excuses voor werden gemaakt, niet echt. Of leeg. M7 en haar dochters is een shitbedrijf. Er gaat zoveel fout..... Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Neptunus Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Origineel bericht van: Edwin024 Als men al excuses maakt zijn die, net als alle andere blunders van Canaldigitaal waar evt excuses voor werden gemaakt, niet echt. Of leeg. M7 en haar dochters is een shitbedrijf. Er gaat zoveel fout..... Ik heb er al vaker melding van gemaakt: minachting voor de abonnee, anders waren dit soort problemen allang opgelost. Ik zit al tijden bij ITV voor ECV en ben zeer tevreden, zeker nu ik alle 4 de kanalen in HD heb. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Mr_Virtual Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 Wie heeft op dit moment last van geen beeld op Eredivisie Live 1 en 2
Edwin024 Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 ik niet. Succes! Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)
Johan45 Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 De wedstrijd is ook te volgen op sportdigitaal, zit in het austria pakket. Stand is 0-4 Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen