siemed Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Hallo, Ik zie op de Pli website dat Henksat zijn settingslijst regelmatig update. Als ik in het menu van mijn DM800 kijk, onder Applicaties / downloaden plugins / settings dan staat daar een lijst met rotating met als toevoeging 20110121-r0. Dit lijkt mij dus 21 / 01 /2010 en op de Pli site staat hij van begin Juni. Is het wel gewoon de laatste lijst van Juni of zoek ik verkeerd? Bij voorbaat dank.
Loui (K) Geplaatst: 6 augustus 2011 Geplaatst: 6 augustus 2011 Wanneer heb jij je laatste software update gedaan?
siemed Geplaatst: 6 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2011 Als je de Open Pli installatie bedoelt, dan zal dat twee tot drie maanden geleden zijn.
jph Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: siemed Als je de Open Pli installatie bedoelt, dan zal dat twee tot drie maanden geleden zijn. Wanneer je nu eens update dan zal je zien dat er een recentere versie zal opstaan. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
siemed Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2011 Oke, ik dacht dat een software update alleen de image zou updaten en dat de plugins daar los van stonden. Blijkbaar is dat dus niet zo.
siemed Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2011 Misschien een stomme vraag, maar als ik via de blauwe knop naar softwarebeheer / software update ga, dan krijg ik dat er 0 pakketten zijn geupdate. Er gebeurt dus niets. Moet ik hem via een andere manier updaten?
Loui (K) Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Hoe oud is jou image kijk even onder informatie/over.als de datum op gisteren ofzo staat zou het kunnen dat hij uptodate is.Anders even Morgen of overmorgen opnieuw proberen.Of op de site van Pli de laatse erop zetten.
siemed Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2011 De image is van 09-2010. Dat klinkt oud.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen