mereltje Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 http://nl.wikipedia.org/wiki/Mol_%28dier%29#Voedsel Dit werkt ook maar of het goed voor je gazon is Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
leo1949 Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 De fabrikant van Larvex Novartis uit het Zwitserse Bazel is op 1 november 1986 uitgebrand. 20 ton pesticiden zijn toen met het bluswater de Rijn ingelopen tot aan Rotterdam stonk het toen naar dode vissen. Dus die paar engerlingen zal je er wel mee weg krijgen. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
dam Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2011 Het gras dood spuiten, beestjes hebben geen voeding meer en gaan dan dood,en in het voorjaar nieuw gras zaaien, zou dat een oplossing zijn?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Dat zal je probleem allicht oplossen, sproeien met water uit de Rijn kan ook lees ik net...
Ronsworld Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Dat zal je probleem allicht oplossen, sproeien met water uit de Rijn kan ook lees ik net... Origineel bericht van: leo1949 De fabrikant van Larvex Novartis uit het Zwitserse Bazel is op 1 november 1986 uitgebrand. 20 ton pesticiden zijn toen met het bluswater de Rijn ingelopen tot aan Rotterdam stonk het toen naar dode vissen. Dus die paar engerlingen zal je er wel mee weg krijgen. Ik denk dat de meeste kracht er nu wel een beetje uit is... HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Origineel bericht van: waterstofcyanide Ik denk dat de meeste kracht er nu wel een beetje uit is... Die aanname doe ik ook natuurlijk, maar ja, wie niet probeert...
Han Peekel Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Origineel bericht van: dam Nematoden heb ik verleden jaar gebruikt, maar het resultaat is nul,iemand ervaring met Larvex?, kan er verder niets van vinden dan alleen de verkoop punten. Waarschijnlijk niet goed toegepast denk ik ,hoor veel positieve verhalen zo her en der. Is toch de toekomst denk ,plaagdieren met hun natuurlijke vijanden bestrijden.
dam Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2011 Han, kun je ook voorbeelden geven via reacties op internet, heb het echt goed toegepast, had n.l. verleden jaar al kots van die engerlingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen