Ga naar inhoud


[DM800HD] Locatie openpli version 2.0 niet gevonden


peterv999

Aanbevolen berichten


Heb 2.1 image geplaatst helaas via een rs323 verbinding. Prachtig product en veel beter dan Gemini! De oplossing om the flashes via een webbrowser ging niet echt. Ik gebruikte de hele zooi met uitgeschakelde firewall op een PC en een MAC beide werkte niet. nog bedankt voor jullie advies!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peterv999
Heb 2.1 image geplaatst helaas via een rs323 verbinding. Prachtig product en veel beter dan Gemini! De oplossing om the flashes via een webbrowser ging niet echt. Ik gebruikte de hele zooi met uitgeschakelde firewall op een PC en een MAC beide werkte niet. nog bedankt voor jullie advies!!


Lukte bij mij ook niet via mozilla firefox.Toen ik het probeerde via internetexplorer deed hij het het wel.dus toch een blokkering in fire fox.
En ben het met je eens dat open pli een heel mooi produkt is.
Dank aan allen die dit belangeloos mogelijk hebben gemaakt.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peterv999
Alles werkt perfect! Wil graag het werkende image in een backup op de HD zetten? Kan helaas geen backup tool vinden voor mijn dreambox DM800 wel om settings op te slaan. Wil graag alles voor een eventuele restore opslaan...

Even naar Menu.Applicatie en daar op de groene knop plugins downloaden daar staat wel wat tussen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...