humaxima Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Hoi allen, Ik ben gisteren opgelicht door 1 of ander figuur genaamd Abkarim via marktplaats, (ik mag het zeggendenk ik omdat ik een Surinamer ben en wil niet dat het anderen overkomt) Ik kon een originele dm800hs se voor een redelijke prijs kopen. Ik vroeg eerst om de serienr. en die kreeg ik. Ik verifieer dat bij DM Duitsland en het is van een originele DM800hdse. Toen dat pakkettje aankwam was het iid een originele verpakking met de juiste serienr., echter met en Chineze cloon er in denk ik, genaamd sunray. Ik heb zijn naw en tel. dus ik bel hem op en de man reageert alsof ik hem wil flashen. Hij zegt hij een originele erin heeft gedaan en snapt er niks van. Kortom, het kwam erop neer dat ik aan het oplichten was en hij zou mij achtervolgen en ging mij bedreigen, want hij wist waar mijn huis woont. Het moet niet gekker worden in dit land. Ik ben het zal en ik zal er melding van maken bij de justitie, marktplaats en als zij er niks aan doen dan ga ik zelf mijn geld ophalen. Ik denk dat hij nu een groter probleem heeft dan ik, want het zou nu zomaar kunnen dat dit zijn laatste oplichtpraktijk is Tja wat moet je anders?
Gerard 76 Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Sorry als ik bot overkom,maar waarom niet gewoon ophalen en werkend zien? Ik zou daar zeker wel een autoritje voor overhebben. Desondanks mooi klote dat je genaaid bent natuurlijk.
Tonskidutch Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 toch naar politie stappen en toch bij marktplaats bedrog melden ciao Le Sud Nino Ferrer
humaxima Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2011 Het was niet dichtbij en ik koop toch geen auto of zo. Man je verwacht niet dat je voor dit soort bedragen opgelicht wordt tegenwoordig. Ik ben dat niet gewend in mijn kringen. Beetje naïf denk ik en ik ga teveel uit van het goede van de mens. Ach weet je dit soort gasten bevestigen alleen maar de vooroordelen die ze hebben Ik had het eerst amper maar nu des te meer. Wie heeft hier nu verloren. al met al, kost een beetje gedonder maar ik krijg mijn geld wel. (het is nu een principe kwestie)
Gerard 76 Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: humaxima Het was niet dichtbij en ik koop toch geen auto of zo. Ik persoonlijk betaal grotere bedragen direkt aan de persoon en niet eerst overmaken en dan maar wachten. Of was het een box van 200 euro of zo,want dan is het zeker een nepper Een 2ehands 800se vind je niet gauw,zeker niet voor <€350,-
theparasol Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Kan het niet zijn dat de verkoper in kwestie meer handeltjes had lopen en in de drukte de imitatie voor een andere klant in jouw doos gedaan heeft en de orginele per ongeluk naar de imitatie klant heeft gestuurd?
Ronsworld Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Google is je vriend, en je ziet wat er voor een handel er bij meneer loopt. HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
humaxima Geplaatst: 7 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2011 Dan had ie dat moeten zeggen en aan slag om de arm houden en mij niet direkt voor oplichter en gestoord verklaren toch?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Een 2ehands 800se vind je niet gauw,zeker niet voor <€350,- Die gast biedt ze nieuw aan voor 299,-
Gerard 76 Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Heel slim,flink eind onder de werkelijke prijs, en hij houdt er per stuk zeker €100 aan over.
Driewerf Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 En niemand maakt zich druk over de bewoordingen "schapenneuker en geitenneuker". Mij gaat dat echt te ver.
SIMBAke Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 valt dikwijls voor bij zulke sites ben zelf al meerdere keren opgelicht , op de duur leert men wel van zijn eigen fouten er zijn veel DM8000 , DM800 , DM800se , DM500 clones in de omloop , men weze gewaarschuwd VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: Driewerf En niemand maakt zich druk over de bewoordingen "schapenneuker en geitenneuker". Mij gaat dat echt te ver. ik was dergelijke taal ook niet gewoon van hare koninklijke hoogheid maar kom (opgelicht zijnde), twee regels positief en een regel negatief is nog altijd vooruitgang. anders heb je altijd nog mieren- in the heat of the moment. Le Sud Nino Ferrer
SnijdeA Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Origineel bericht van: humaxima Ik ben gisteren opgelicht door 1 of ander figuur genaamd Abkarim via marktplaats, (ik mag het zeggendenk ik omdat ik een Surinamer ben en wil niet dat het anderen overkomt) Ik kon een originele dm800hs se voor een redelijke prijs kopen. Ik vroeg eerst om de serienr. en die kreeg ik. Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
_Bartje_ Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Moet ook zeggen dat het erg naief is om hier te bestellen. Je weet dat deze prijs niet mogelijk is. Volgende keer toch maar bij een goede dealer bestellen. mvg Bartje
Aanbevolen berichten