Sprietje Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Beste schotelaars Over het algemeen kun je stellen dat de meeste mensen niet gecharmeerd zijn van het aanzien van schotels net zomin als dat vroeger was toen elk huis een aantal “hark-antennes” op een lange mast op het dak had staan. Nu valt er aan een harkantennes weinig te pimpen maar aan een schotelantenne des te meer. Desondanks zijn er veel woningbouwcorporaties die schotelverboden instellen of strenge regels hanteren. Ik nodig U dan ook uit om mooie creaties van schotels te plaatsen op dit draadje. Ik doe vast een voorzetje met de volgende plaatjes:
AEO Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Heel mooi! Alleen vraag ik me af hoe goed de ontvangst is met de schotel op de middelste foto. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
aaannk Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Gaat het hier nou om optimale satellietontvangst of kunst haha? Wiljo
Ronsworld Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Ik denk een overijverige fotosjopper.. HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Sprietje Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2011 Beste aaannk Je schrijft: Gaat het hier nou om optimale satellietontvangst of kunst haha? Als je dit met brushpaint doet, zit de lak er zo dun op, dat dit geen invloed heeft op de ontvangst, immers veel schotels zijn in diverse kleuren leverbaar. Kijk maar naar Triax in de kleuren wit, steenrood, antraciet en grijs. Laten we eerlijk zijn, een flat vol grijze schotels is ook geen gezicht. In de meeste voorbeelden zijn kunstenaars bezig geweest om de flat wat op te vrolijken. Op de onderste foto is de Duitse kunstenaar Daniel Knipping bezit geweest. Op die foto zie je ook twee grijze schotels tussen de gepimpte, dat is echt een afgang. Er is dus niets gefotoshopt. En wat dacht je van deze cartoon dishes, schitterend toch!
Dreeke Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Persoonlijk vind ik het nog steeds lelijk, geschilderd of niet. Maar dat vind ik ook gelden voor van de groot aircobakken, vuilniszakken, gestapelde kratten bier, etc. Ik zie het als het zichtbare verschil tussen achterstand of niet. Met zoveel schotels vind ik het de plicht van de eigenaar om met een satelliet oplossing te komen om zo'n gebouw weer wat aantrekkelijker te maken. Groet, André
Sprietje Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2011 Ja, het zou al een heel stuk schelen als de schotels boven op het dak van een flat gezet mochten worden zoals dat in de zuidelijke landen gebruikelijk is. Dan zie je er toch een stuk minder van vanaf de straat maar ja, daar moet je hier bij de flateigenaar niet mee aankomen want die is veel te bang dat je het dak kapot trapt, zie de bijlages. En natuurlijk kun je dan ook meteen een lnb nemen met 4 of 8 aansluitingen. Dan heb je 4 tot 8 maal minder schotels nodig.
schapi Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Is het schotelban of in de ban van de schotel daar? 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
wammeswaggel Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 http://www.darkroastedblend.com/2007/07/fun-with-satellite-dishes.html . Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen