Gast Togan Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 @jacobus, Volgens mij heb je gelijk. Op mijn Topfield TF4000PVR, 10 jaar oud maar wel digitale ontvanger, kreeg ook ik géén signaal op DVB-S2 zenders. Dus geen ontvangst, geen resultaat bij kanalen zoeken. Maar ik zie dat je ook een Vu+ Duo hebt, net als ik, daar moet het toch echt wel mee lukken.
Mr DVB Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Origineel bericht van: ben klever Sommige SD ontvangers halen wel DVB-S2 binnen maar geven dan zwart beeld. Deze veronderstelling is niet juist, SD ontvangers kunnen géén DVB-S2 signalen ontvangen. Maar ik vermoed wel te begrijpen waarom je dit vermoedde: Op sommige DVB-S transponders worden namelijk ook HD/MPEG4 signalen uitgezonden en SD receivers kunnen dit soort transponders (natuurlijk) wél zien, én de daarop uitzendende MPEG4 kanalen ook maar deze geven dan vanzelfsprekend geen beeld op een SD ontvanger. LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen