eppie111 Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Werkt een Orginele Canal Digitaal CAM in een Satreciever met een CI+ Slot ? Alvast bedankt. Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 + XTrend ET7500 alles op Open PLI.
Terradon Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 Hoi, Volgens de standaard is een ci+ slot backwards compatible dus dat moet werken..... Groetjes......
AEO Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Het hangt er ook wel van af of je ontvanger goed of niet goed kan omgaan met de module. Mijn Topfield 7700 HDPVR had problemen met de officiële module van Canal Digitaal, het uitte zich in voortdurende hikken en freezes in het beeld. Je kon wel kijken, maar prettig kijken, nee dus! Toen heb ik een PowerCam gekocht, die werkte feilloos, maar sinds Eurosport HD en History HD op 8PSK zijn gezet, kan ik deze zenders met de PowerCam niet meer bekijken. Vraag dus in ieder geval of je de Cam mag omruilen als hij niet bevalt. Succ6. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Terradon Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Hoi AEO, Heb zelf ook een Topfield pvr 5010 en je mag wel stellen dat Topfiled zich niet helemaal aan de ci standaard houd gezien de vele problemen die je daar over leest, heb zelf geprobeerd twee Aston cammen 1.07 soft 2.26 en dat werkt dus niet goed terwijl dit bij al mijn andere ontvangers perfect werkt. Over het algemeen mag je wel stellen dat de Mediaguardcam in bijna alle receivers en tv's goed zijn werk doet, maar het kan idd geen kwaad om te vragen of je hem eerst eens mag testen en als het een losse receiver is neem die dan mee naar je satboer en vergelijk er eens een paar want zeker kwa sapsnelheid valt er dan winst te behalen. Groetjes............
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen