napoli Geplaatst: 7 augustus 2011 Geplaatst: 7 augustus 2011 men laptop valt steeds van internet af hoewel alle pc hier in huis het gewoon doen iemand enig idee bvd
Sjattuh Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Draadloos of met kabel verbonden? Ik gok draadloos en ik gok dat je ver van je modem/router af zit en zwak signaal hebt. Maar het zou helpen als je wat meer informatie geeft. Zoals is dit onlangs en tot voor kort in orde. Zit je wel op het goede WiFi netwerk? etc. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
napoli Geplaatst: 8 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2011 ik zit met men laptop nog geen meter van de router dus de afstand is het niet. denk dat het een probleem van de laptop zelf is omdat de rest van men pc er geen last van heeft ,
Puch Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Origineel bericht van: napoli ik zit met men laptop nog geen meter van de router dus de afstand is het niet. Te dicht is soms ook niet goed, maar ik vermoed dat je al op grotere afstand van de router hebt geprobeerd. Wat je kan proberen: Wijzig in de router het kanaal waarop je wifi uitzend. Sommige laptops hebben daar wel eens problemen mee of een buur zit op hetzelfde kanaal waardoor de laptop zijn verbinding verliest. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
schapi Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 merk laptop en os kan ook helpen. ik heb win 7 64 bit nu , de vista versie miste vaak signaal maar viel niet, lol . als internet weg is start dan de lap eens opnieuw op, dan weet je gelijk of het de klapdoos is of de router, is het de laatste verander dan de frequentie en dan moet het werken 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen