Ga naar inhoud

[Mierengif] dat werkt mag niet meer verkocht worden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bayer was er al mee gestopt. Via boerenbond verleden jaar nog restant andermerk wateroplosbaar kunnen kopen.

Nu alleen nog waardeloze lokdozen, verdwaald mieren poeder etc. kortom onwerkzaam.

Wie weet nog wat uit te halen??? 14 dagen wachten op gedesorienteerde mieren die misschien gaan vertrekken naast mijn keukendeur lijkt mij niet zinvol.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Geplaatst:

Kokend water? Of zitten ze in de muur...

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Ja, Nederland is altijd het braafste jongetje van de klas. In de zuidelijke EU-landen doen ze niet zo moeilijk en hebben ze ook geen merken van de grote chemische reuzen die in Nederland een monopolipositie hebben want die zijn véél te duur. In Spanje bijvoorbeeld koop je voor 7 euro 1 kg mierenpoeder dat zeker zo goed werkt als tot nu toe van die van de grote chemische reuzen. Maar ja wat wil je, een winkelier in Nederland verkoopt toch liever een merk waar ze 100 procent op kunnen verdienen dan een merk waar ze maar 20 procent op verdienen.

Geplaatst:

Ik heb een ronde bus (merk weet ik effe niet). Daar zitten korreltjes in met een hele sterke lucht. Ruik je op 4 meter afstand.

Werkt als een speer. Na 2 dagen zijn ze weg. En volgens mij ook nog biologisch verantwoord.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Ja heb ik ook, stinkt als de neten, en ze gaan weg, zeker, maar bij mij zijn ze van de bloembak buiten, naar de keuken binnen gegaan .......

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Hmm, dat ga ik maar eens halen want die klote mieren ondergraven mijn schuur.

Sjaak: moet je niet naar de proloog van de Eneco Tour? Die rijdt toch door jouw wijk?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

nog een oud trukje dat echt werkt , stop enkele afvalstukjes ( 5 a 10 cm )van koper buizen ( zoals van je waterleiding ) in de grond of leg ze naast spleten en openingen , waarom het werkt weet ik niet maar bij ons op de camping wordt dit veel toegepast en met resultaat , dit dood de mieren niet maar verjaagd ze , en die dure bussen met gif heb je dus niet meer nodig

grts Katwezel

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

En wat dacht jij dat de koperprijs tegenwoordig is? :D

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Ik haal altijd mierengif bij een Duitse grootgrutter in Duitsland.

Kost iets van 3 euro voor een bus en zodra ze verschijnen wat korrels op het looppad of in het gaatje waar ze uitkomen en dat waren de mieren.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Het kost de spoorwegen heel veel aan vertragingen.

Overigens is dat koper eigendom van Prorail en niet van "de spoorwegen".

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen