JVS1 Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Zijn er meer mensen met een Mediaplayer welke sinds een paar dagen problemen hebben met het afspelen van Youtube filmpjes? Ik kan wel zoeken, zie de resultaten, maar kan niets afspelen? M.vr.gr. JVS1 Topfield 5510 PVR 160 GB Visiosat 60 cm Smart Titanium Quad LNB
Gast Merkedesch Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 Origineel bericht van: JVS1 Zijn er meer mensen met een Mediaplayer welke sinds een paar dagen problemen hebben met het afspelen van Youtube filmpjes? Ik kan wel zoeken, zie de resultaten, maar kan niets afspelen? M.vr.gr. JVS1 Met de PopCornhour C-200 is het ook niet meer mogelijk... Niet omdat er een software fout is maar zal wel met bepaalde rechten zijn of iets van die aard. Gr.Merkedesch
grunnsat Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 Ik meen ergens gelezen te hebben dat YouTube iets aan het formaat gewijzigd heeft.
Gast Merkedesch Geplaatst: 26 september 2011 Geplaatst: 26 september 2011 Sorry moest de app even herinstalleren op de C-200 werkt het weer. Gr.Merkedesch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen