tajvdz Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2011 DCC v2.95 als ik de map met dreamboxedit probeer te openen dan krijg ik de foutmelding dat het bestand services niet kan worden gevonden.
Beheerder Michel Geplaatst: 9 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 9 augustus 2011 DCC weggooien en backups van bestanden gewoon handmatig maken via samba share of (S)FTP. Met zo'n 'hulpmiddeltje' zie je totaal niet wat je doet. Dat is alleen maar handig voor mensen die niet willen weten waar ze mee bezig zijn. Heb je de zaak weer op rij, dan de Pli autobackup weer gebruiken want die doet zijn werk goed. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
DeBeek Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Tja, logisch die is niet bedoeld voor Enigma2 boxen !! Ga maar zoeken naar DCCE2-120 of 130, dan werkt het wel.. Kijk maar bij 2.95 in je editor, je bouquetlijst is leeg. bij e2-120-130 staan wel je bouquetten erin.
tajvdz Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2011 ok dan zet ik nu wel weer een settinglijst terug die ik kan downloaden. er was niet zo heel veel veranderd maar ik vroeg het me gewoon af waarom het niet lukte. Ik zal eens met die nieuwe aan de slag gaan om een logische lijst te maken zonder dat gedoe met aparte HD en SD lijsten zoals bij Henksat. Welke is het handigste in gebruik, en dan bedoel ik het editten. Dreamboxedit, DCC of Dreamset?
tajvdz Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2011 ok voor zenderlijsten gebruikte ik op de DM7000 ook nogal eens Dreambox edit. Maar ik zie dat ik ze alle 3 op de laptop heb. DCC is weer handig om condig bestanden aan te passen.
Loui (K) Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Origineel bericht van: tajvdz ok voor zenderlijsten gebruikte ik op de DM7000 ook nogal eens Dreambox edit. Maar ik zie dat ik ze alle 3 op de laptop heb. DCC is weer handig om condig bestanden aan te passen. Je moet DccE2 hebben die is geschikt voor de DM8000,Die jij hebt(dcc295)is niet voor deDM8000 maar voor de DM7000 even googelen en je vind het wel die even instellen en dan zal er meer werken. Maar ik zou zeker kiezen voor DreamboxEdit daarmee lukt het altijd om de zenderlijst terug te zetten,maar neem dan wel de nieuwste DreamBoxEdit_4.1.0.1 die werkt prima.
Loui (K) Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Origineel bericht van: DeBeek Stond >> hier << al,, Sorry over het hoofd gezien.
tajvdz Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2011 ok bedankt voor het advies. Dan maak ik wel een goede zenderlijst met Dreamboxedit. Moet ik alleen de volgende keer als ik een image flash of een goede backup van de zenderlijst maken of de settings uit de auto install halen. Dat gaat makkelijk zag ik met DCC. Maar een optie in auto install om de settingslist er uit te filteren zou ook een mooie toevoeging zijn!
metoo Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 je kan gewoon de gedownloade settingslijst deinstaleren en dan je eigen settingslijst er in zetten dan wordt hij bij een update ook niet overschreven ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
M_Z Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Origineel bericht van: tajvdz ok voor zenderlijsten gebruikte ik op de DM7000 ook nogal eens Dreambox edit. Maar ik zie dat ik ze alle 3 op de laptop heb. Let dan op dat je ook van Dreambox Edit de nieuwste versie hebt, minimaal v3.0 en kies dan voor "New Enigma2 settings" in het options menu. M_Z
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen