Beheerder Michel Geplaatst: 10 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 10 augustus 2011 Over het algemeen pist een hond niet over de voeten van zijn baasje en dit baasje heeft voor de zekerheid vast ook laarzen aan Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Togan Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 @RogerDR, "Mooi design en betere onderdelen". Over design valt te twisten, ik vind het display van DM wat aan de kleine kant. En zouden die onderdelen echt beter zijn, veel zaken komen tegenwoordig uit één fabriek in China. Voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik wil DM niet afkraken, maar wel aan de dure kant, dus ik blijf daarom bij Vu+.
Beheerder Michel Geplaatst: 10 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 10 augustus 2011 Ok, mooi. Weten we dat ook allemaal weer. Dan gaan we nu weer on-topic Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Menneke Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Ik zal mijn vraag nog eens herhalen: Kan iemand mij vertellen wat er concreet veranderd is dat het overschakelen van 2.0 naar 2.1 de moeite maakt? VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS
Beheerder Michel Geplaatst: 10 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 10 augustus 2011 Je gaat er (voorlopig) alleen maar op achteruit. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Maxzz Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Origineel bericht van: Menneke Ik zal mijn vraag nog eens herhalen: Kan iemand mij vertellen wat er concreet veranderd is dat het overschakelen van 2.0 naar 2.1 de moeite maakt? Momenteel nog niet. 2.0 wordt niet meer bijgewerkt, dus in de toekomst ga je mogelijk steeds meer missen, maar dat hangt ook af van welke plugins je gebruikt. Daar staat tegenover, dat wanneer je de 2 verwijderde plugins niet gebruikt, je er ook niet op achteruit gaat. Ik heb nu de update gedaan, omdat deze gefasht moet worden. Vanwege de vakantie heb ik daar nu even wat meer tijd voor, maar ik ben er niet op voor- of achteruit gegaan naar mijn gevoel. Groeten Maxzz ------------- Vu Duo met Pli 1 Bisat schotel met 4xlnb en 1 Big Sat met 7xlnb
M_Z Geplaatst: 11 augustus 2011 Geplaatst: 11 augustus 2011 Dus vanaf de huidige (na 6/8) gemaakte Pli 2.1 images voor VU+ missen we de WebIf, oftewel je kunt de VU+ niet meer via een webbrowser bedienen. Deze plugin (die eigenlijk altijd als standaard plugin werd meegeleverd) moet toch ook los te installeren zijn neem ik aan. Dan hoef je dus maar even te zoeken naar een .ipk, manueel installeren en klaar. De WebIf plugin zonder clone-check zal toch moeilijk uit te roeien zijn met al die illegale upload centers ? M_Z
Gast vincere Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Goedemiddag allemaal dankzij het advies van Tonskidutch ben ik er vorige week maandag uit gekomen,dat ging steeds verkeerd. En Fransken die gaf toen het advies om de software van 04-08-2011 te gebruiken en dat heb ik ook gedaan, de 2.1 werkt gewoon goed net zoals de 2.0 werkten. Nu mijn vraag kan ik nu gewoon de open PLI van 18-08-2011 bij softwarebeheer downloaden. GR Vincere.
carlo666 Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Is misschien nog een beetje vroeg om de software van 18-8-2011 te downloaden
metoo Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 je kunt gewoon met de AB een software update doen. (blauwe knop/softwarebeheer/ online update of off line update. Er is ook weer een web interface nu ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Gast vincere Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Niet zo bij de hand ,Carlo66 ik bedoelde natuurlijk 15-08-2011. Ik weet ook wel dat het vandaag de achttiende nog niet is,maar op een type fout hoef je van mij niet te reageren. Dank je Metoo voor je antwoord. Gr. Vincere.
carlo666 Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Sorry, kon het niet laten, maar er stond ook een smiley achter.
yvessr Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 ... alhoewel deze topic alweer enkele weken oud is toch effen vermelden dat ik na maanden VTI effen PLi2.1 heb willen uittesten; na een eerste entoesiaste kontakt echter al vlug van gedacht veranderd toen ik meteen met groene schermen en blokkeringen geconfronteerd werd telkens ik een of andere plugin wou laten werken... en dus maar weer vlug terug naar VTI !!! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Toppers Geplaatst: 22 augustus 2011 Geplaatst: 22 augustus 2011 Ik denk dat je "iets" niet goed hebt staan. Bij Pli zie ik never nooit groene schermen en ik experimenteer wat af !!!!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen