Gast klapzaktika Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Heb al een paar jaar een philips cineos plasma televisie. Na verloop van aanstaan, gaat er automatisch een rood lampje onderaan de tv knipperen, naast het blauwe lampje. Ik kan dat onderbreken door 2x op menu te klikken, maar dat kan de bedoeling niet zijn. Na een uur of 2 gaat het lampje weer branden. Enz enz..... Iemand een idee hoe ik dat knipperen voorgoed kan stoppen?
jopiesat Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Met dat knipperen signaleert de TV een interne fout :-) Surf even naar het soldeerbout subforum en zoek de service manual van je TV op de server van Steve. Daarin staat de verklaring van de knippercode.
rudolfdebeer Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 blauw lampje? Mijn Cineos heeft rood en groen alleen. 2 redenen voor problemen: recent aangesloten niet goed ingestelde (in setup) randapparatuur. >> Game consoles/set top boxen Die netvoedingskabel maakt sluiting!!! Heb hem al vrij vroeg daarop vervangen. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen