Ga naar inhoud


[OpenBox] 23.5 astra vraagje


napoli

Aanbevolen berichten

ik ben dus de hele dag al aan het prutsen zonder resultaat.

als ik op de 23.5 scan geeft hij failed aan niet alle zenders maar de meeste.

hoewel ik op de 19.2 en hotbird gewoon zenders kan ontvangen en scannen geen probleem.

ik heb dus een settingslijst van internet erin gedaan daar geeft hij wel de ned zenders op de 23.5 aan, maar kan ze niet ontvangen.

bij men andere box doet het het allemaal wel dus aan de lnb,s ligt het ook niet.wie herkent dit probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: napoli
ik ben dus de hele dag al aan het prutsen zonder resultaat.
als ik op de 23.5 scan geeft hij failed aan niet alle zenders maar de meeste.
hoewel ik op de 19.2 en hotbird gewoon zenders kan ontvangen en scannen geen probleem.
ik heb dus een settingslijst van internet erin gedaan daar geeft hij wel de ned zenders op de 23.5 aan, maar kan ze niet ontvangen.
bij men andere box doet het het allemaal wel dus aan de lnb,s ligt het ook niet.wie herkent dit probleem.


Als je de replace.list niet heb geladen. dan doen de nederlandse gecodeerde zenders het niet of heb je een signaal probleem?

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe doe je dat? Replacelist verkrijgen en laden?

Ook ik worstel na een scan op 23,5 met het niet meer kunnen zien van de nederlandse zenders.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...