skypeet Geplaatst: 8 augustus 2011 Geplaatst: 8 augustus 2011 Ik heb reeds eerder wat gelezen over de vu duo en het instellen van de rotor maar ik kom er niet uit. De rotor kan ik maar 1x laten draaien en vastzetten op de astra 19e. Als ik naar een tweede satteliet wil gaan draaien doet ie dat niet meer zoals de astra op 23,5. Heb reeds meermaals de receiver opgestart en de lnb kabel er af gehaald maar de rotor draait dan niet. Het lijkt er op dat ie dan vast zit. In de tuner configuratie heb ik dit reeds neer gezet. 1. Verander van "eenvoudig" naar "geavanceerd" .dit heb ik veranderd. 2. Satelliet = die je wil zien b.v.b. Astra 23,5 4. DiSEqC modus = 1.2 ( dit is voor Rotor of Multi Lnb ) 5. Ga naar beneden en bij : USALS aanschakelen = Nee De roter deed het echter prima op een humax 5400 en dm 7020 hiermee had ik geen problemen. Wie heeft er voor mij een handleiding om andere satelieten te bekijken. Je mag dit tevens ook via pm doen maar denk dat meerdere mensen problemen met een stap hh 100 hebben,
Con Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Dit al geprobeerd? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Angeline Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 volgens mij inderdaad ook zo ingesteld. Heb dan wel een andere motor, maar hij werkt prima.
dalton Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Hier boven staat mijn topic hier over Groetjes Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen