Boerenjong Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Hallo Ik heb de laaste Ozoon image op mijn dreambox Het lukt met niet om de EPG binnen te halen. Ik kan de EPG Import plugin wel aanklikken bij de applicaties, maar als ik de epg binnenhalen. krijg ik de foutmelding: EPG Import failed to start Cannot allocate memory wie weet een oplossing Grt
Boerenjong Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2011 Overgaan naar PLI zou kunnen Daar werkt die wel, maar PLI Zapt stuk trager
Littlesat Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Citaat: maar PLI Zapt stuk trager Hoe kom je daarbij? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Boerenjong Geplaatst: 10 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2011 PLI Zapt bij mij altijd trager. Als ik bv van Eredivisie live naar Nederland 1 wil. Krijg ik altijd dat soort zandlopertje in beeld Met bv de oozoon zapt ie veel sneller door. Pakt het beeld veel sneller op.
Littlesat Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Misschien picons op de harddisk staan?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Boerenjong Geplaatst: 10 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2011 Ja klopt Maar dat is voor de Ozoon ook
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen