Oldacres Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Op UFS922 (en inmiddels ook op een UFS940) is op NED2HD geen geluid te ontvangen. Wel op alle andere CD HD zenders. De ontvanger werkt met de standaard Kathrein FW (2.01) Al van alles geprobeerd: transponder verwijderd en opnieuw ingevoerd. Setting voor geluid gecontroleerd: geen resultaat. De ontvanger is via HDMI aan een Sony LCD tv aangesloten. Heeft iemand dit probleem ook?
deten2000 Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Ik heb exact hetzelfde probleem bij mijn UFS922. Vaak loopt mijn ontvanger ook vast bij sport1live HD. Heb zelf de oplossing nog niet gevonden.
mek Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 heb ik ook gehad. ik heb dit probleem opgelost met software 1.6.
Kroet Geplaatst: 1 september 2011 Geplaatst: 1 september 2011 Op de UFS912 exact hetzelfde probleem; elke softwareversie 2 en hoger geeft dat resultaat. Ook hier was een oudere versie de enige oplossing. Geen idee wat Nederland 2 HD anders maakt dan de rest.
HD_freak Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Oud draadje omhoog werken... ik heb dit probleem nog steeds, ook met de nieuwste 2.10 software van Kathrein. Zijn er gebruikers die dit opgelost hebben en zo ja, hoe? Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.
verkerkbr Geplaatst: 21 april 2013 Geplaatst: 21 april 2013 Er is nu een Aaf TitanNit versie 1.25 beschikbaar voor de UFS-922 en de UFS-912 (de volledige versie is voor een gering licentiebedrag te verkrijgen). TitanNit doet het op de UFS-910 buitengewoon goed. Draait hier in combinatie met Oscam en Smargo kaartlezer. Echt een aanzienlijke verbetering. Verwacht ook hetzelfde resultaat op hiervoor genoemde box types. Groet, Bram
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen