Vlearmoes Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Hallo forumgenoten Ik weet niet of ik de vraag in het juiste topic stel Maar kan iemand mij helpen aan een link waarin ik de 5.1 radio uitzendingen kan vinden?? bvd Theo Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus
Dreeke Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 Onderstaande radiozenders (op satelliet) hebben regelmatig Dolby 5.1 uitzendingen. Helaas beperkt het radio aanbod zich tot klassieke muziek. Groet, André
Tonskidutch Geplaatst: 10 augustus 2011 Geplaatst: 10 augustus 2011 bij kingofsat, kunt u per satelliet positie enkel radiozenders bekijken en als het volgende erbij staat is dat 5.1 / ac3 en dat betreft ook anderen dan enkel klassiek. en OE1dd (ORF) ciao ai ai die van cs-link hebben 5.1 uitgezet... (dat moet dan geupdate worden bij kingofsat Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Vlearmoes Geplaatst: 11 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2011 Dank je wel jongens ik zal ze eens op gaan zoeken En klassiek is niet verkeerd Theo Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen