lucdec2 Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Hallo, Ik heb hier een dreambox500 met disecq moteck motor Ik kan perfect draaien tussen 28 23 19 13 oost en inscannen Als ik 16 oost wil inscannen lukt dit niet. Bij het scannen wil hij niet locken en blijft bezig maar vindt niks... Is dit normaal, mijn schotel is 70 cm Zijn deze transponders hierop sterk genoeg om te ontvangen in Belgie? Zit er een frequentie bij die wat sterker doorkomt die ik kan proberen? Moet er iets gewijzigd worden in de 500? Is de tuner te zwak.. Graag uw ervaringen entips... dank
Littlesat Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Probeer 15.8 Oost dan eens... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Bats Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Digi Alb en Tring zijn wel sterk genoeg. Je moet wel de laatste wijzigingen kennen. Meestal zet ik 'm op 13 oost en ga dan met motorconfiguratie naar 16E of 15.8E net wat in de satellietconfiguratie staat, steeds verder naar Oost bewegen.
lucdec2 Geplaatst: 9 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2011 Origineel bericht van: Bats Meestal zet ik 'm op 13 oost en ga dan met motorconfiguratie naar 16E of 15.8E net wat in de satellietconfiguratie staat, steeds verder naar Oost bewegen. dit begrijp ik niet goed? het is met goto functie van mij en de coordinaten staan goed @Littlesat heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat
Gast Bats Geplaatst: 9 augustus 2011 Geplaatst: 9 augustus 2011 Eerst een zender op 13 oost zoeken en dan met de goto funktie, de motorconfiguratie toch?, 16E of 15,8 kiezen op 2e regel en dan verder draaien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen